• Snodden

Rakar din kille sig under armarna?

Hej!

Jag är en tjej som vill att min sambo ska raka sig under armarna.
    Känns inte så mysigt om man få lite hår in i näsan om man råkar ligga nära varandras armhålor. Varför ska en tjej raka sig där och inte en kille? Eller är killen bög om han rakar sig under armarna? Rakar sig era kilar under armarna???

• Svar på tråden Rakar din kille sig under armarna?
  • Håll min hand

ja det gör han :) det bästa med honom är att han inte har så mycket hårväxt och dessutom ljust hår. Jag föredrar helst inte svarthår-buskiga män. jag tycker att det är ofräscht med mycket hår på killkroppen

• Anonym

Håller med dig Pallas, min kille är oxå hårig som en apa. Men jag tycker han klär i detCool Dessutom så tycker jag det är omanligt med killar som rakar sig på kroppen...

• Mint

Nä. Men han är inte särskilt hårig heller. Jag däremot...

• Anonym (frugan)

min man rakar sig under armarna....jag älskar det..
    och jag anser att et har ingenting med läggning att göra om man rakar sig eller inte..känner flera bögar som inte gör det
    kan säga att han rakar sig på fler ställen också.....och han är snygg som en gud då!!!!! jag kan kyssa alla de ställen jag vill utan att få hår i munnen

• imperia72

Nepp och inte skulle jag villja att han gör det heller tycker att det är mer manligt med hår.

• Anonym

tyvärr inte.. tycker det skulle vara sexigare och frechare om han gjorde det

• Leeloo
    Snodden skrev 2007-01-18 18:56:53 följande:
    Hej!Jag är en tjej som vill att min sambo ska raka sig under armarna.Känns inte så mysigt om man få lite hår in i näsan om man råkar ligga nära varandras armhålor. Varför ska en tjej raka sig där och inte en kille? Eller är killen bög om han rakar sig under armarna? Rakar sig era kilar under armarna???
    Hehe jag han blir automatiskt bög om han rakar sig under armarna!
    Nej allvarligt, att trimma gör väl inget. Min sambo gör inget av det men har pratat om det, och det skulle inte störa mig.
    ****Qui tacet consentire videtur****
  • liten ida

Rakar eller trimmar. Tycker inte det är snyggt med buske under armarna

Svar på tråden Rakar din kille sig under armarna?