• Anonym

Rakar din kille sig under armarna?

Nope, han rakar sig inte under armarna. Och inte ben heller... Tycker faktiskt att det är lite manligt med LITE hår, (dock inte vid klockspelet) Man vill ju inte ha hår i maten ;P
    Fast jag har aldrig störts utav hans hår, varken under armar, eller på ben.

• Anonym

Håller med dig Pallas, min kille är oxå hårig som en apa. Men jag tycker han klär i detCool Dessutom så tycker jag det är omanligt med killar som rakar sig på kroppen...

• Anonym

tyvärr inte.. tycker det skulle vara sexigare och frechare om han gjorde det

• Anonym

Nej,det gör han inte.Och det vill jag inte att han ska göra heller.

• Anonym

Ja det gör han! Nuförtiden reagerar jag negativt när jag ser en hårig armhåla!!

• Anonym

Min man gör det.(han rakar även bort allt könshår) Jag älskar det! Håret på bröstet får dock vara kvar.

• Anonym

Ja det gör min sambo... Tack och lov för det... Tycker att det är så äckligt med en massa hår där...

• Anonym
    Anonym (fdPåJakt) skrev 2024-02-12 09:08:18 följande:

Jag (man) har hår på huvudet, ansat skägg, orakat kort under armarna, håriga armar och lagom med hår på bröstet... jag rakar runt snopp och pung... min kvinna är väldigt nöjd.

Hm, jo gillar man barn så...
  • Anonym
    Anonym (dana) skrev 2024-02-12 21:36:35 följande:
    Wuuuuut???  Tomte
    ?
  • Anonym
    Anonym (fdPåJakt) skrev 2024-02-13 10:24:30 följande:
    Vi är bägge 50+ och vi gillar att vara rakade/ansade där nere. Du menar alltså att jag och min kvinna är pedofiler eller något sådant?
    Känns mest som att du är ett troll som gillar att provocera... annars... välkommen till 2024. Glad
    Nej då  det menar jag inte. JAG tycker däremot att det set ut som jättebebisar.
    Avtändande och fult.
    Är för övrigt också 50+.
  • Anonym
    Mickezzz skrev 2024-02-13 10:00:23 följande:
    Dax att lägga ner dom kommentarerna.

man behöver inte var peddofil bara för att man gillar när ens partner rakar sig.

60 talet tog slut för längesen?
    Aha, så åsikter som inte passar dig får inte yttras menar du?
     Jag är mycket medveten om att 60-talet sedan länge är över. Du vet, jag har till och med upplevt det.
Svar på tråden Rakar din kille sig under armarna?