• Snodden

Rakar din kille sig under armarna?

Hej!

Jag är en tjej som vill att min sambo ska raka sig under armarna.
    Känns inte så mysigt om man få lite hår in i näsan om man råkar ligga nära varandras armhålor. Varför ska en tjej raka sig där och inte en kille? Eller är killen bög om han rakar sig under armarna? Rakar sig era kilar under armarna???

• Svar på tråden Rakar din kille sig under armarna?
  • Tigertofflan

Han trimmar; ja. Ibland rakar han.

Mamma till Leo -02♥Tim -04♥Sam -05
  • kim mi

min gör det. tycker det är frächare, men skulle inte bry mig om han inte rakade sig heller

• Anonym (EP)

Min sambo rakar sig under armarna. Jag tycker om att han gör det men han gör det mest för sin egen skull.

• Clobberella

Nope, men skulle han vilja så skulle jag inte ha något problem med det. Tycker själv inte att det känns fräsht att ha hår där.

• Anonym (Hair)

Nej han e hårig, han har fint mjukt hår under armarna... Han vill att jag ska låta mitt växa ut oxå. Ibland låter jag det växa ett tag men sen tar jag bort det.

• Anonym

Nope, han rakar sig inte under armarna. Och inte ben heller... Tycker faktiskt att det är lite manligt med LITE hår, (dock inte vid klockspelet) Man vill ju inte ha hår i maten ;P
    Fast jag har aldrig störts utav hans hår, varken under armar, eller på ben.

• anathema

han rakar sej under armarna, ja och jag gillar det:).. bög för att man rakar sej under armarna? seriöst!!!??

skulle homo killar känna ett större behov av att raka än hetro killar.. skulle inte tro det:)

• Anonym (nope)

Min man rakar sig öveallt utom under armarna, men jag bryr mig inte!

Svar på tråden Rakar din kille sig under armarna?