strumpan73 skrev 2007-01-10 12:58:06 följande:
Jag har verkligen varit ett nervvrak den här graviditeten, flera nätter som jag inte sov, drömde marddrömmar om missfall etc, tänk om all oro gjorde att jag fick Ma. Hur ska det bli nästa gång, jag kommer nog inte klara av att jobba eller någonting. Tur att jag fick en kuratortid imorgon så jag kan ventilera lite.
VET att det är svårt att vänta ett tag när man fått ma/mf, men ÄRLIGT så tror jag (vet jag) att det är bra att bearbeta det som har hänt nu innan nästa försök. Det du kan försöka tänka på är "om jag får ett ma till, kommer jag gå under då?" eller "kommer jag vara deppig ett tag och sen komma tillbaka" Känn efter hur mycket kraft det skulle ta från dig och bestäm hur ni ska göra efter det. Det kan också kännas som "äsch nu kör vi på igen för efter 3 mf/ma får man ju iaf hjälp". För min del gjorde det tänket att jag kunde slappna av lite mer 3:e gången, men man blir ju alltid ledsen när det inte går vägen....
Jättebra att du fick en tid till kuratorn, synd att din sambo inte är här nu...*kram*