• strumpan73

ännu ett Ma

Kommer precis från läkaren där ännu ett ma har konstaterats. Jag fick åka dit själv eftersom sambon jobbar borta den här veckan, har inte sagt att jag fått flytningar och att jag skulle till läkaren. Ville inte oro honom i onödan han kan ju inte göra något i allafall, men det är hemskt att undanhålla något sånt här. Hur går man vidare, hur ska man våga bli gravid igen?

• Svar på tråden ännu ett Ma
  • Zmulan

Stackars dig!!! *styrkekram*Vet hur jobbigt det är. Hur långt gången är/var du?

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad
  • strumpan73

Jag skulle precis gå in i v 9 men det hade nog slutat växa i v 7.
    Tack för omtanken.

• Zmulan

Stackars dig , vad jobbigt...men hur många ma/mf har du haft?

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad - BF 22 juni 07
  • strumpan73

Det här är mitt andra på ett halvår.

• Zmulan

Usch vad jobbigt...
    Jag har haft 1 ma och 3 mf, och sen väntade jag 10 år och fick sedan en dotter, och nu är jag gravid med 2:an i v.17 så ge inte upp!! Men jag VET hur svårt det är....:-/ om du behöver någon att prata med så finns jag här...*kram*...

• Eva Lotta

sänder en styrkekram
    jättejobbigt att gå igenom!!

• strumpan73

Ja det är jättetufft, nu har jag sån ångest över hur jag ska berätta för sambon. Han är så glad och trodde att det skulle gå bra den här gången.

• strumpan73

Zmulan har du gjort någon utredning? Jag misstänker att jag kanske inte producerar tillräckligt med hormoner.

• Zmulan
    strumpan73 skrev 2007-01-10 12:41:43 följande:
    Ja det är jättetufft, nu har jag sån ångest över hur jag ska berätta för sambon. Han är så glad och trodde att det skulle gå bra den här gången.
    Ha inte det!!!! Det är inte ditt fel att detta har hänt, även om det kan kännas så(vet)!!  Han är ju din sambo och han vill säkert veta ALLT även om det har gått fel....
  • Häxan Jia

strumpan...

Jag vet precis hur det känns, fast jag fick 2 på ett år...

Berätta för din sambo, jag försökte själv ordna allt själv, sörja själv och skulle vara snäll och inget säga... det fungerar inte så man är två om saken och bägge har rätt att sörja. Min sambo blev riktigt arg för att jag inget sa direkt, han blev ledsen och sårad..

Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker.....
Svar på tråden ännu ett Ma