• strumpan73

ännu ett Ma

Kommer precis från läkaren där ännu ett ma har konstaterats. Jag fick åka dit själv eftersom sambon jobbar borta den här veckan, har inte sagt att jag fått flytningar och att jag skulle till läkaren. Ville inte oro honom i onödan han kan ju inte göra något i allafall, men det är hemskt att undanhålla något sånt här. Hur går man vidare, hur ska man våga bli gravid igen?

• Svar på tråden ännu ett Ma
  • strumpan73

Jag skulle precis gå in i v 9 men det hade nog slutat växa i v 7.
    Tack för omtanken.

• strumpan73

Det här är mitt andra på ett halvår.

• strumpan73

Ja det är jättetufft, nu har jag sån ångest över hur jag ska berätta för sambon. Han är så glad och trodde att det skulle gå bra den här gången.

• strumpan73

Zmulan har du gjort någon utredning? Jag misstänker att jag kanske inte producerar tillräckligt med hormoner.

• strumpan73

Det känns så hemskt att man inte får gör någon unersökning alls efter två. Jag kanske kan söka privat.
    Zmulan Vad skönt att dom hittade något som var så lätt att åtgärda.

• strumpan73

Jag har verkligen varit ett nervvrak den här graviditeten, flera nätter som jag inte sov, drömde marddrömmar om missfall etc, tänk om all oro gjorde att jag fick Ma. Hur ska det bli nästa gång, jag kommer nog inte klara av att jobba eller någonting. Tur att jag fick en kuratortid imorgon så jag kan ventilera lite.

• strumpan73

jag bor i västerås inte så långt till stockholm jag kan ta nummret tack

• strumpan73

Jag känner av tidpress också jag är 33 sambon 35. Vill nog inte vänta men jag vet inte om jag skulle orka igen..

• strumpan73

Tack alla för omtanken, det är så skönt att man kan hjälpa människor som man inte känner. Ni har verkligen hjälpt mig i min svåra stund.

Svar på tråden ännu ett Ma