Inlägg från: malilah |Visa alla inlägg
  • malilah

Nakenhet

Bra Inlägg Jennifer06 !
    Jag läste just K Med Lilla Es funderingar om att TS son får ta upp det med en terapeut längre fram i livet. Tänkte då att vissa småkillar ser på diverse porrfilmer (som i mitt tycke behandlar kvinnor illa) på TV eller datorn. Men vad är det jämfört med TS son som sett sin mamma naken - han behöver ju verkligen vård...

• malilah

Ungar är ju nyfikna. Jag tolkar det inte som att han rent ville titta på hålet utan mer allmänt området.
    Stånd kan väl småkillar få av allt möjligt.
    Är du så säker på att det var ren upphetsning av att se hennes buske som gjorde att han fick stånd då ?

• malilah

Jag tror inte att du tolkade det fel. Jag tolkar det också som att han fick stånd i samband med att han såg/befann sig med sin mamma naken.

Men jag tänker att det kanske kan bero på värmen i bastun eller bara att det är lite spännande. Isåfall tycker jag att det är ganska oskyldigt.
    Det känns lite långsökt att han skulle få stånd av att han blir upphetsad av hennes kropp.
    Eller vad tror du ?

• malilah

Jag tyckte TS skrev att "han ibland sneglade lite nyfiket", det tolkar inte jag som "obehindrat kolla in sin mammas underliv".
    Att han skulle på nära håll undersöka henne skulle ju vara helt sjukt. Det tror jag inte på.
    Vad är det som säger att han har en sexuell upplevelse med sin mamma ? Att han fick stånd kan väl lika gärna vara något som bara råkade hända utan att han önskade det.
    Jag har bara så svårt att tro att en ung kille skulle bli tänd på sin mamma på det sättet.
    Eller tycker ni att det känns troligt ?

• malilah

Jag tycker inte att det känns konstigt alls.
    Det finns ju naket i tidningar, TV och internet.
    Vad skulle det göra för skada om han skulle se mig naken ?
    Tror att han känner själv när det börjar vara dags att stänga om sig, precis som Kumikumi berättade.
    Har väl aldrig hört talas om nån kille som tagit skada av att se sin mamma naken.

Svar på tråden Nakenhet