Inlägg från: Bianca1 |Visa alla inlägg
  • Bianca1

Nakenhet

Att basta med andra nakna mänskor oavsett ålder ser inte jag som nåt konstigt, men det kan ju bero på att jag är från bastubadarnas land ;) Men att duscha med andra mänskor är jag lite mer fundersam över. Att man duschar med sina barn upp till en viss ålder är ju inget att fundera desto mera på, men kanske nog en 12-åring är för gammal att duscha med sin mamma eller pappa? Det tycker jag. Jag är nog inne på linjen att det som inte känns bra ska man inte heller göra.

Jag tror inte heller att din son tände på dej som mamma, det var nog fenomenet ditt kön som satte fart på "lillebror". I den åldern har nog sexualiteten redan vaknat och man ska nog sätta gränser för nakenheten utan att för dens skull skyla sin kropp. När jag själv var 12 läste jag och min kompis p-tidningar vi kommit över, det pirrade rejält men det var nog inte en sån pirrning man som vuxen känner utan mer en kick över att sitta och titta på "förbjudna" bilder av nakna kroppar som hade sex.

• Bianca1

Som vanligt måste folk komma med onödiga kommmentarer här... Tror nån verkligen att ts låter killen stirra sej blind på mammans kön och peta? Det bästa är att totalt ignorera sånna kommentarer, för dom blir bara fulare och fulare i munnen och plötsligt ploppar det upp en hel drös som hänger på och allting spårar ur totalt. Det är lätt att sitta och gömma sej bakom nick, eller är folk faktiskt likadanna IRL oxå?

Jag tycker att du är modig och värd ordentliga svar som vågar ta upp dethär här, ts!

Respect!

Svar på tråden Nakenhet