Inlägg från: Jennamo |Visa alla inlägg
  • Jennamo

Nakenhet

Jag tycker att pojken verkar onormal, hålla på och titta på mamma sådär. Jag hade blivit arg om min son skulle få stånd av att se mig naken. Troligen hade jag bestämt sagt ifrån och kört ut honom ur bastun. Jag tycker att du ska visa honom att du inte tolererar hans beteende mot dig.

• Jennamo

Du borde visa honom att du inte accepterar att hans beteende.
    Jag tror att han blir upphetsad av att se dig naken och att det är därför han får stånd.

• Jennamo

Jag förstår inte hur du kan tolerera att han beter sig så här mot dig. För mig känns det solklart att han vill vara naken med dig för att få spana in din kropp. Och att han blir upphetsad märks ju eftersom han får ståfräs.
    Jag skulle tycka att det vore väldigt obehagligt om min son skulle stå och titta på min nakna kropp med fullt stånd. Man kan ju bara gissa vad som rör sig i hans huvud, vad han skulle vilja göra.

• Jennamo

Kramnalle Kille
    Jag skulle nog ha skickat ut dig eller själv lämnat bastun.
    Skulle ha känt det väldigt obehagligt att stå där naken samtidigt som grabben står och tittar på mig med stånd.

• Jennamo

backtimjan
    För mig skulle det kännas som att han står där och är sexuellt upphetsad eftersom han har stånd.
    Skulle inte du uppleva situationen som obehaglig att stå där naken framför honom ?

• Jennamo

Jag menar inte skämmas för hans eller min kropp utan mer att situationen skulle kännas obehaglig för att jag inte vet vad som rör sig i hans huvud när han står där med stånd och ser mig naken.
    Skulle inte du känna så ?

• Jennamo

Jag förstår att det kan inträffa lite närsomhelst.
    Tycker bara att det skulle kännas märkligt om det blir precis då och att det inte är av att han ser mig naken.

• Jennamo

K Med Lilla E
    Tycker du att det är bra att han får stånd när han ser sin mamma naken ??

• Jennamo

Kumikumi
    Du skrev att du inte ville basta med familjen längre när du var i 12 årsåldern.
    Kändes det inte konstigt att några år senare (vid 15-16 års ålder?) igen börja basta naken tillsammans med din mamma och äldre syster ?
    Tyckte inte din mamma och syster att det kändes konstigt ?

• Jennamo

För mig skulle det kännas väldigt konstigt att stå naken framför min son när han är över 8 år.
    Är jag konstig, skulle det kännas ok för er andra kvinnor ??

Svar på tråden Nakenhet