Inlägg från: Malena E |Visa alla inlägg
  • Malena E

Nakenhet

Jag tror bara att han är nyfiken och tycker att det är lite spännande. Att småkillar får stånd är nog inte ovanligt, skulle tro att det räcker med att se ett par trosor i en katalog...
    Att han då får det när han ser dig naken tycker jag hellre är fullt naturligt.
    Min son är 10 år och gillar att hoppa i om jag sitter i badkaret.
    Han kan också vara lite nyfiken och titta lite, men har aldrig fått stånd. Skulle han nån gång råka få det, så skulle jag nog inte oroa mig. Tror inte att de har så stor koll på när, hur och varför det inträffar. Om han skulle tycka att det känns obehagligt eller pinsamt så lär han nog vilja bada själv istället. Jag skulle ha låtit honom vara med om han själv vill och gillar det.
    Lycka till !

• Malena E

Hej,hur har det gått ? Har du gett efter när han tjatar och låtit honom basta med dig ?

• Malena E

Hej Hoppentoss, oj 7 år det var tidigt. Min 10 årige son har ofta varit naken tillsammans med mig, men aldrig fått stånd.
    Vad hände, var ni nakna i sängen eller fick han stånd trots att ni hade kläder på er ?

• Malena E

Jag tror som Prillan att han frågar saker som han redan vet för att få en ursäkt att titta lite extra. Han tycker nog att det är lite spännande. Fast han borde inte rikta sin nyfikenhet mot dig.
    Jag tror säkert att han får stånd emellanåt även när inte du är i närheten så det behöver inte pga att han ser dig naken.
    Vad tror ni andra ?

• Malena E

Håller med Speldosan, att han får stånd behöver inte vara att han är tänd på dig. Det är nog inget han får till medvetet.
    Det är nog bara lite spännande för honom när han ser dig naken och då åker den nog upp automatiskt.

• Malena E

Hej Snirkel, hur menar du. Befarar du att han får stånd för att han är lite tänd på henne och kanske drömmer om nåt mer ?

• Malena E

Kan inte tänka mig att nån skulle hoppa på dig Stjärnstopp. Jag tycker att du framför din åsikt på ett vänligt och hjälpande sätt.
    Nåt för K Med Lilla E att lära sig kanske...

• Malena E

Jennert86
    Jag tycker som du att nakenhet är naturligt och ser inte något konstigt eller fel, så länge alla trivs med det - och att det inte övergår till nåt sexuellt där det inte hör hemma.
    Min 10 årige son hoppar ibland i badet när jag sitter där, jag har inte sett det som fel om han själv vill.
    Men det finns säkert de här som tycker att det är "SICK" också.

Svar på tråden Nakenhet