Inlägg från: Millan36 |Visa alla inlägg
  • Millan36

Nakenhet

Jag brukar ofta duscha o basta hemma på kvällen. Min son gillar också det och brukar hänga med. Det har han gjort sedan han var liten. Nu är han 12 år och jag märker att han tittar mycket på min "buske" och ställer ibland frågor om var han kom ut och vill titta lite. Jag har tyckt att det är ganska oskyldigt och har inte brytt mig om detta. Men nu får han ibland stånd och då känns det lite konstigt.
    Är det normalt?
    Har någon av er liknande erfarenheter ?
    Hur skulle ni tolka det ?
    Vore tacksam för era erfarenheter/Kram

• Svar på tråden Nakenhet
  • Millan36

Tack för era råd.
    Jag vet inte varför han fick stånd, det hände efter en stund när vi stod tillsammans i duschen. Jag känner som ni att jag inte borde låta honom se mig naken längre. Har därför därför sagt nej när han vill följa med och sagt att vi isåfall ska ha badkläder på oss, men då vill han inte. Han tjatar och vill att det ska vara naket.
    Låter ni andra kvinnor era söner se er nakna ?

• Millan36

Vi har en liten relaxavdelning med dusch och bastu hemma och har länge slappat och myst där alla tre någon kväll i veckan. Det har därför inte kännts konstigt om min son är med även om min man inte är hemma.
    Jag tycker fortfarande bara att han är en busig liten pojke och blev väldigt paff när han började stånd.
    Han verkar inte tycka att det är pinsamt och försöka dölja det utan är helt som vanligt.

Tror ni att det var sexuellt stånd av att se mig naken ?
    Tycker att han borde vara för liten för att ha såna tankar och dessutom mot sin mamma.

Tack för era inlägg/kram

• Millan36

Jo, han är nog lite nyfiken och får säkert stånd vid andra tillfällen också. Men det känns konstigt att han fick det i samband med att han såg mig naken, det har han ju gjort flera gånger.
    Funderar mycket på varför det hände, har svårt att tänka mig att han ska ha blivit typ tänd på mig. Är han inte för liten för det ?

• Millan36

Sandra, Janna och Mica.
    Tack för att ni säger det, jag har funderat mycket sista dagarna på om han typ blir tänd av att se mig naken. Att han inte vill att vi ska ha badkläder på oss kunde ju annars tyda på det.

• Millan36

Mamma T
    Jag föreslog att vi skulle ha badkläder på oss, men det ville han inte. Han säger som Godiva var inne på att han vill att det ska vara som tidigare, att det inte är roligt med badkläder.
    Jag har märkt att hans blickar ibland söker sig mot mitt söker sig ner mot mitt underliv. Har också tänkt att det nog bara är nyfikenhet. Men jag blev som sagt betänksam när han började få stånd.

• Millan36

K med lilla E
    Du får det ju att låta som att jag satt och särade på benen framför honom och lät honom göra en gynekologisk undersökning.
    För mig handlar det om en liten kille som gillar att basta, men som ibland sneglar lite nyfiket.
    Tycker du att ett barn som är lite nyfiken på kroppen och ibland frågar lite är onormalt ?

• Millan36

Hej på er och tack för era inlägg det värmer att ni bryr er.
    Jag läser och tar in era åsikter för jag vill inte göra nåt fel mot honom.
    Snirkel, det känns som att den mamma du berättar om släppte det väldigt långt. Att tvätta hans könsorgan i den åldern skulle kännas väldigt fel, även att låta honom sova naken i hennes armar. Man får ju hoppas att hon hade kläder på sig iallafall vid en så intim kontakt
    Det skulle inte kännas roligt om han skulle ha nån typ av sexuella fantasier om mig.

• Millan36

Han har aldrig haft nån flickvän och har vad jag vet inte nån tjejkompis heller utan umgås med några killar i hans ålder. De är mest intresserade av datorer o TV-Spel och har inte börjat vara ute på discon och sånt.
    Jag tror att det är som Jennert86 är inne på att han inte har sett någon annan tjej/kvinna naken i verkligheten.
    Kan det vara därför han vill att vi ska vara nakna i bastun ?

• Millan36

Stjärntopp
    Jag duschar nästan alltid själv. Det är i samband med att vi bastar som han har kylt av sig i duschhörnet samtidigt som jag är där.
    Det är inte så att jag ber honom hänga med, utan går jag dit själv eller tillsammans med hans pappa så brukar han också komma dit.
    Hela familjen har alltid badat nakna och han gillar inte när jag har föreslagit att vi ska ha badkläder på oss.

• Millan36

Förlåt, Stjärnstopp skulle det vara. (Jag missade ett s i namnet)

• Millan36

Hej och tack för era inlägg!
    Jag har inte varit inloggad på ett tag.
    Sha frågade hur det har gått för oss:
    Det har inte hänt nåt särskilt annat än att jag har dragit mig undan lite sista tiden.
    Jag har bara bastat när jag är ensam hemma.
    Men det känns konstigt att hela tiden ha ursäkter när han vill att jag ska hänga med.
    Jag förstår att jag borde prata med honom, men det känns svårt att bestämma vad jag ska säga och att ta upp det i efterhand. Jag vill ju inte att han ska skämmas eller få för sig att jag tycker att han är otäck och därför inte vill.
    Därför skulle det kännas bättre att göra som Moffan var inne på:
    Att inte införa klädtvång - men att lugnt prata med honom på plats i bastun om det är något som känns fel och att på så sätt få till lämpliga regler.

Skulle ni ha valt det alternativet eller skulle ni neka att basta med honom ?

Svar på tråden Nakenhet