• Nuet

Frågor om äggdonation

Jag funderar på att åka utomlands för äggdonation. Är till "åren" iaf vad gäller barnafödande ålder. Så om någon har kunskap detta ämne får du/ni hemskt gärna svara. Om kvinnan är 40+ hur många procents chans har man att bli gravid då? För övrigt inga komplikationer. Finns det någon åldersgräns förresten? Någon som vet? Sitter här idag och har full panik för tiden börjar rinna ut.

• Svar på tråden Frågor om äggdonation
  • Nuet

Fiaflopp: Tack för ditt svar. Får jag fråga hur det gick för dig? Eller är det en korkad fråga? Om det är den donerande kvinnans chanser så antar jag att hon genomgår tester av något slag? Usch det här låter ju hemskt men jag hoppas du förstår vad jag menar. Roligt att det har gått bra för din väninna!

• Nuet

Fiaflopp: Lycka till med ÄD. Röker inte själv men är som sagt snart 42. Lycka till också med rökavvänjningen!

• Nuet

Fiaflopp: Det om min ålder var rart sagt.

• Nuet

amn: underbart att läsa!!! Jag hoppas på nästa IVF försök men sedan är jag nog redo för äggdonation. Blir jätteglad för din skull syskon i sommar jisses! Lycka till med allt och tack för ditt inlägg suger i mig allt positivt jag kan hitta.

Svar på tråden Frågor om äggdonation