Såklart får du fråga,tyvärr så gick det inge bra för oss i finland men jag tror att jag vet varför,kommer till det snart...
Ja den donerande kvinnan genomgår flera tester,hormon-prover och så så det är NOGA kollat!Dessutom så kollas proverna flera ggr innan de donerar.
Vi har gjort 6 ivf utan att få något embryo till frysen,efter de 6 behandlingarna så ansåg läkarna att det ej var ide att fortsätt amed mina egna ägg så vi åkte till finland för äd,fick donator ganska snabbt.
Dock så rökte/röker jag och DET är boven,det lovar jag...nästan i alla fall eftersom att nikotinet sätter sig som en hinna över livmodersslemhinnan och stryper blodtilförseln.
Nu står vi i landstingskön för äggdonation och vi har tur och fann en underbar människa på familjeliv som ska hjälpa oss fram i kön,dvs hon lämnar ägg till en sk äggbank och då hon gjort det så letar dem efter en passande donator till oss så kanske innan sommaren så får vi försöka igen och nu i slutet av januari så börjar kag äta det nya läkemedlet Champix som ska hjälpa till vid rökavvänjning.