Nyårslöfte mindre storlek
Får man fråga hur denna tråden hamnat här föresten?
Undrar också om ni har något recept på goda nyttiga brödbullar?
Får man fråga hur denna tråden hamnat här föresten?
Undrar också om ni har något recept på goda nyttiga brödbullar?
EHel:
Grattis till fröet!!
Jag tror inte det handlar så mycket om en vikt man vill uppnå utan ett välbefinnande och att trivas med sin kropp. Jag tror min vikt hamnar ungefär på ett vasst antal kilo när jag kommer att trivas men vem vet? kanske är det något kilo upp eller ner?
Snälla ni inte söndagar!! Eller va fasen jag kan ju väga mig på lördagar och skriva in resultatet på söndagen . Jag har fridag vad gäller maten på lördagar och det ger några hg + på söndag förmiddag!
På tal om fridagar så har helgen varit KATASTROF!! På fredagen köpte min älskling semlor, hmpf... klart jag var tvungen att smälla i mig nästan en hel, urk. Snacka om att jag mådde illa?! På lördagen blev det lördagsgodis och på söndagen bakade jag bullar med barnen och var tvungen att smaka på minst en från varje plåt, hmpfgrah...
Hur som helst så har jag idag tagit mig samman och ätit förståndigt!! Jag vågar verkligen inte ställa mig på vågen men hoppas att kunna lämna in ett bra resultat i slutet av veckan (hur det nu skall gå till)
Nibu:
Jag har 2 tjejer! Moa 15 månader och Linnéa snart 3,5 år!
Jo jag har bytt namn! systeryster2 är nu "osynlig"!
62 kilo föresten!
bmi 22,5
Ändrar min startvikt
Janssonkatten, startvikt 60 (56), 6 kg kvar, GI, BMI 22,7
Miafialoppenkorv, startvikt 64, 10 kg kvar, motion och träning
AlmostPerfect, startvikt 86 (77), 4 kg kvar, viktväktarna
Joci, startvikt 65, 10 kg kvar, kost och motion
Skrattigtjej, startvikt 75, (70), 15 kg kvar, kost och motion
Mirimaxx, startvikt 72, 7 kilo kvar, kost och motion + lite träning
Wilda04 startvikt 88, 20 kg kvar, träning, viktväktarna/kost, BMI 31,1
Nibu startvikt 89 (65) målvikt 55 kg Träning, BMI 24,4
Osynlig, startvikt 63 (62) målvikt (58)Bmi 22,5, kost och motion
www.markazits.com/diet/bmi.php
Hej tjejer! Verkar stå stilla på vågen för mig just nu?! Konstigt för jag känner mig mindre. Jag har mens kanske gör det att vågen visar lite mer för jäklar vad bra jag ätit det sista. Blev verkligen impad av "janssonkattens" 66 cm, wow! Vilken storlek är det? På tal om storlek köpte jag mig ett par snygga jeans förra veckan strl 29, ganska ok va? Tyvärr eller vad man skall säga så töjjer sig ju jeans mycket och jag borde nog köpt 28 faktiskt!!
Nu skall jag kika på cityakuten!
Varför måste du gå ner så mycket för att få pergotime?
Ohh shit! Nu har jag shoppat loss på rean. Mest till barnen men även ett par jeans till mig Strl 36!!!!!!! Jaja det var stretch men de satt faktiskt perfect!! Fortfarande händer det ingenting på vågen men centimetrarna verkar rasa!! T.o.m min man komenterade det igår och han ser ju mig varje dag, hihi!
Go girls!!
Jävla våg!! Fattar inte varför inte vågen vill visa mindre när jag verkligen känner att det händer saker?? Det värsta är att jag inte får lust att äta överhuvudtaget när det inte händer något och ni vet ju själva hur bra det går om man äter för lite?! Dessutom är jag inne i en period så jag är sugen på allting hela tiden och det gör mig pisst off!!!!! Nu skall jag i alla fall äta en WW meny till lunch och lite frukt så får vi se om det går över?
Jag har i alla fall kommit på ett sätt att tänka som funkar för mig!! Så fort suget håller på att ta över så funderar jag på hur jag vill må IMORGON?? Hörde det någonstans?! Kanske var det på "Du är vad du äter"? Någon sa i alla fall att "du skall äta idag som du vill må imorgon". Funkar för mig i alla fall!
KRAAAAAAM