• skrattigtjej

Nyårslöfte mindre storlek

hej allihopa vinkar hej vilt =)

Jag har start vikt på 75kg och målvikten är åtminstonde 55kg
    Jag väger nu sist ja vägde mej 70kg men vet ej nu

Min plan, äta mindre och mer frukt och motionera mer...
    ev ta kontakt med en deitist nu efter nyår...
    Emmy
  • skrattigtjej

haha ja verka väga mer än alla andra här inne

har någon tips och råd som jag kan suga åt mej.. hur man fåt motivation att träna och motstå allt socker..

och hu ska man orka mäta socker halt i maten och allt???

Emmy
  • skrattigtjej
    Janssonkatten skrev 2006-12-31 14:29:47 följande:
    skit i att mäta sockerhalten, det blir man less på. försök att kolla när du handlar om det innehåller socker eller inte. Kommer det först upp på listan är det mest av den ingrediensen. (socker, kakao, mjölk) om det står det då är det massor med socker i!! Gå med i viktväktarna, det är enklast att räkna points. Passagen hjälpte mig att sluta snusa så det kan säkert vara bra =) viktkoll.se finns ju åxå.
    TACK
    jA  ja tänkte bli meddlem i gi viktkoll och kontakta en dietist med efter nyår..

GOTT NYTT ÅR 2007 DETTA ÅRET SKA VARA  VÅRT ÅR KRAMA OM
    Emmy
  • skrattigtjej

ahhhh mitt går inte så brra

jag ha en trännings vidio hemma och alla bra recpet ändå käka ja onyttigt och motionera inte så mkt, dokc ha vi storm varning här nu suckar...

Emmy
  • skrattigtjej

hej allaiopa

typsitk JAG SYNDADE IGÅR OCH IDAG

suck men vågen står fortf på 70kg ca

Emmy
  • skrattigtjej
    Hej hej alliopa

Dags att bekänna sina synder

MMMMM DET DRAR I MEJ SOCKER SOCKER SOCKER

hjälp mej jag går snart under.. har inte haft råd denna månaden med andra recept och gi viktkolls meddlems grejs... :-/ suckar...

jag vet undanflykter

MEN JAG HAR BÖRJAT STRESSA NER

Jag glömmde som sagt mina 3 mobil laddare till mina 3 olika mobiler ja ni läste tyvär rätt

jag glömmde dem hos mamma över julen elle dagen innan julen för att vara korekt.. och sedan dess har jag inte fått igång mobilerna..

det känns enormt lättnat.. slippa bli stressad elle smsa av min kompis som har en son..., och de ger mej mer lugn och ro¨'¨

MIN MAGE OMFOMNAD har krympt....ja fatta noll men vågen värka varken gå upp elle ner.. de kanske sätter sej nån annanstans

och jag försöker att äta nyttigt...

men som sagt tar det i babby steps i början

JAG ÄTER ELLE HAR INTE ÄTIT CHOKLAD PÅ 3-4 DAGAR

JIPPI DET BÄSTA FRAMSTEGET

och nu har vi inte så mkt penga kvar.. så ja får nog leva på knäcke bröd..... och ost mackor med vatten och nåt mer som kvälls mat...

hihi men jag e ganska nöjd

jag har kaloriblockera tabletter här nu med... NYA dem andra glömde jag som sagt hos mamma samt mina tabletter för vatten drivande

men jag ska försöka att få i mej kalori blockerare tablett imon

krama om er alla

jag är duktig men känner verkligen att det drar i mej detta med choklad och godis.. börja bli på dåligt humör.. ha inte råd med frukt heller just nu lever ju på en lön.. så ganska svåra tider.. ingen villl helle anställa mej fatta inte varför

men men jag kämpa vidare jag ger inte upp nu när magen krymp...

jag får ha positiv inställning

jag tänker iaf mer och mer vad jag äter och hur mkt..

så ja försöker med som sagt små steg tar jag mej sakta framåt

krama om
    Emmy
  • skrattigtjej
    Janssonkatten skrev 2007-01-11 14:51:03 följande:
    skrattigtjejKom igen nu!! Du kommer att se framstegen på vågen snart! Promiss! Köp havregrynsgröt (fiber), garanterat nyttigare än mackor och inte dyrt heller! käka det tillsammans med mosad banan, kanongott!
    JO jag fick faktiskt sån gröt av mamma '
    asg lustigt du nämde det.. för att Jag har tänkt häromdagen att testa det..

mewn urk asså den där grov spaghetin elle  vad de heter URK DE VIDRIGASTE JAG HA SMAKAT

hahahaa jag e så kräsen... pustar.. Måste nog skärpa mej

jag ha inte vågat mej på vatten idag men ska tvinga in mej det imon

Hahaha inga banner helle

4 DAGEN UTAN GODIS... GRRR DET DRAR I MEJ MEN SOM TUR ÄR SÅ STÄDAR JAG SOM EN GALNING IST haha snacka om att sambon tycker ja e skumm

haha från att vara skit lat till att tvätta som en galning och städa och diska och hålla rent.. asg tror ja kissa ner mej

jag e färändrad jag får knappt i mej lika mkt godis mera.. ja ska bara koma igång med tränningen med

men kom på ALLT SPRING NER TILL KÄLLAREN IDAG = TVÄTTSTUGAN SOM FÖRRA VECKAN VAR MÅNGA TRAPPOR UPP OCH NER HELA TIDEN :-9

ja svettades iaf hahaha

fan va ja e lat

shit asså....

jag måste minska i omfomnad innan mars slut iaf....

shit har typ fortf 15kg känns de som.. Men ändå känne ja mej lättare

miuna byxor sitter mindre åt på låren , bara lite mindre om magen asg

men magen har ju krymp med... Ja kanske inte tål mjölk????

hahahaha shit va ja fantisera

krama
    Emmy
  • skrattigtjej
    Janssonkatten skrev 2007-01-12 11:17:55 följande:
    Skrattigtjejdu kanske är lactoskänslig. Prova lactosfria produkter, men skippa havremjölk (blää). Jag har slutat med mjölk och film. Finns ingen anledning att ha det i mitt liv mera.. =) blir supersvullen i magen! om jag använder så är det lactosfria grejjer. Såg ni förrästen "du blir vad du äter" igår? Jag ska testa det bröd de gjorde =) lät skitsmarrigt!
    hehe tack för tipset mamma e med det.. för hennes mage var som en balong tills en dag hon startade laktos fri mjölk och det.. men ja tycker inte så jätte mkt om det.. men jag antar det är en vane sak?

haha

ja får nog testa det

för idag drack jag mjölk och ja ha mage som en balong nu ja

kanske e de

krama
    Emmy
  • skrattigtjej
    Janssonkatten skrev 2007-01-13 09:39:53 följande:
    jag undra om vi ska ha nån vägningsdag, ska vi ta söndagar kanske? är ni med på det?
    ja det kan vi ha
    Emmy
Svar på tråden Nyårslöfte mindre storlek