Hej hej alliopa
Dags att bekänna sina synder
MMMMM DET DRAR I MEJ SOCKER SOCKER SOCKER
hjälp mej jag går snart under.. har inte haft råd denna månaden med andra recept och gi viktkolls meddlems grejs... :-/ suckar...
jag vet undanflykter
MEN JAG HAR BÖRJAT STRESSA NER
Jag glömmde som sagt mina 3 mobil laddare till mina 3 olika mobiler ja ni läste tyvär rätt
jag glömmde dem hos mamma över julen elle dagen innan julen för att vara korekt.. och sedan dess har jag inte fått igång mobilerna..
det känns enormt lättnat.. slippa bli stressad elle smsa av min kompis som har en son..., och de ger mej mer lugn och ro¨'¨
MIN MAGE OMFOMNAD har krympt....ja fatta noll men vågen värka varken gå upp elle ner.. de kanske sätter sej nån annanstans
och jag försöker att äta nyttigt...
men som sagt tar det i babby steps i början
JAG ÄTER ELLE HAR INTE ÄTIT CHOKLAD PÅ 3-4 DAGAR
JIPPI DET BÄSTA FRAMSTEGET
och nu har vi inte så mkt penga kvar.. så ja får nog leva på knäcke bröd..... och ost mackor med vatten och nåt mer som kvälls mat...
hihi men jag e ganska nöjd
jag har kaloriblockera tabletter här nu med... NYA dem andra glömde jag som sagt hos mamma samt mina tabletter för vatten drivande
men jag ska försöka att få i mej kalori blockerare tablett imon
krama om er alla
jag är duktig men känner verkligen att det drar i mej detta med choklad och godis.. börja bli på dåligt humör.. ha inte råd med frukt heller just nu lever ju på en lön.. så ganska svåra tider.. ingen villl helle anställa mej

fatta inte varför
men men jag kämpa vidare jag ger inte upp nu när magen krymp...
jag får ha positiv inställning
jag tänker iaf mer och mer vad jag äter och hur mkt..
så ja försöker med som sagt små steg tar jag mej sakta framåt
krama om