• Nibu

Nyårslöfte mindre storlek

Janssonkatten, startvikt 60 (58), 10 kg kvar, GI
    Miafialoppenkorv, startvikt 64, 10 kg kvar, motion och träning
    AlmostPerfect, startvikt 86 (77), 4 kg kvar, viktväktarna
    Joci, startvikt 65, 10 kg kvar, kost och motion
    Skrattigtjej, startvikt 75, (70), 15 kg kvar, kost och motion
    Mirimaxx, startvikt 72, 7 kilo kvar, kost och motion + lite träning
    Wilda04 startvikt 88, 20 kg kvar, träning, viktväktarna/kost
    Nibu  startvikt 89 (65) målvikt 55 kg Träning

• Nibu

Hehe fast inte om man tänker vad jag vägde innan grav gick upp lite...Min dotter är redan 1 år...men jag är nöjd!

DU kan inte vara så stor JAnssonkatten?

• Nibu

Hur äter ni?

Jag äter lite gröt på morgon, försöker iaf (tycker det är äckligt) haha men jag ska försöka att tycka om det

Sen äter jag lunch och kvällsmackor eller kvällsmat...Om jag blir suger på något på kvällen då smäller jag i mig massa morötter!

Äter jag för lite eller för mycket? jag har ingen koll på sånt här!

Nån som kan?

Mvh Nibu

• Nibu

Vad duktiga alla är med maten då.

Innan gröten så gjorde jag smoodies. det va gott men blir så hilma dyrt. Min dotter och sambo älskar gröt därför SKA jag oxå lära mig att äta det.

Jo middag äter jag men jag skrev kvällsmat. Äter massa frukt i mellan varven. Älskar madariner och apelsiner!

SKulle oxå vilja prova GI men jag hajjar riktigt inte. Finns det någon bra länk till sida där jag kan hitta menyer?

Janssonkatten mannagryn funkar inte för mig får spyattacker om jag äter det hehe

Men polentan är det samma konsistens som mannagryn? för detr är det jag inte gillar!

• Nibu

Ahh är den bra?

Undra hur det skulle funka med min sambo och dotter med denna mat Hmmm (tänker högt) och kommer fram till att jag kan ju alltid koka pasta eller potatis till dom hehe eller?

Jansonkatten

Har du ätit så här länge? Hur funkar det med högt blrt? jag har nämligen lite förhöjt blodtryck!

Jag hade oxå bmi på 34 när jag va nyförlöst. Och innan jag träffade min så hade jag 19 vilken skillnad eller vad säger ni?

Är det vägning på fredagar som gäller här?

• Nibu

Hej tjejer!

Jag står ff på 65kg på vågen men det är ju bättre än att det står 66

Allt bra med alla?

Jag mår fint!

• Nibu

Hej!

JAg står oxå still på 65. (har dock mens nu) men känner att jag har ltie lösare kläder! så det går frammot!

Lire glade nyheter jag va på en andra cellprovtagning (Har förändringar) Men det va inte det som va det roliga (snarare tråkiga) 

utan dr sa att jag inte har pco som en annan dr sa....Jag va ju nämligen gravid den gången jag fick diagnosen pco sist utan att veta om det.

Janssonkatten...

har du hittat några bra länkar till mig? ååh tänk om jag kunde väga 57 kg..

Har ni barn som är med i denna tråd?

kram

• Nibu

Gi länkar hehe inte lätt att komma ihåg allt!

Jag pulade i mig allt jag kom åt idag men jag har vart ute på promenad i rask takt i 2 timmar idag...Shit vad jag va svettig, skulle inte ha tagit på mig dunjacka och mössa.

I morgon så ska jag unna mig lite lyx...90 min ansiktsbehandling wohoo

Svar på tråden Nyårslöfte mindre storlek