• Anonym

Någon annan????? Gravid/ångest?

jag shoppar mig glad, har svårt att visa att jag e glad över gravidtet till andra för jag är så ung.
    fått antidepresiva utdkrivet flera gånger men vägrat äta det dock.
    hatar pyskologer haft många olika men inte kommit överens med dom.
    tästa skriv dagbok under gravidteten, alla dina frågot funderingar, hur du känner dig fysiskt och psykiskt. det e mitt bästa tips, min dagbok har häjlpt mig egenom nästan allt!
    ring din bm annars.
    lycka till.

• Anonym

Blev trött i början, men nu kan jag ta upp till 20 mg åt gången utan att bli speciellt trött.
    Jag mår som värst på eftermiddagarna, så då kan det ibland bli att jag tar 10-25 mg på ett par timmar.
    Men hellre knaprar jag tabletter än mår skit!
    Hur gör ni som vägrar tabletter när ni har ont i huvudet, går ni omkring med huvudvärk då också?

• Anonym

Hemskt att man ska känna så, man ska ju vara glad och lycklig, visst är det skrämmande

• Anonym

Om Lergigan inte är farligt finns väl ingen anedning till at gå runt och må dåligt, det verkar som man mår värst när man stiger upp?? men det är väl typiskt för ångset

• Anonym

Asfaltsblomma
    Du vill inte ta tabletter säger du, jag undrar varför?

• Anonym

Vill du hellre gå omkring och må dåligt då?
    Du vet väl att av lergigan kan du inte bli beroende, och du behöver inte trappa upp eller ner för att dom ska ha effekt, utan dom hjälper när du behöver hjälp.
    Ibland kan det räcka att bara ha tabletterna liggandes i skåpet.

• Anonym

Det är ju du som bestämmer över din egen kropp, så du gör väl som du vill. Jag bestämde mej väldigt fort att inte må dåligt i alla fall. Den tablett som jag äter påverkar inte barnet i magen.

• Anonym

Kan huvudvärk vara ett grav.symtom, har haft huvudvärk lite till och från, eller är det något annat? Kanke håller på att bli dålig?

• Anonym

Har läst att huvudvärk är ett grav.symtom nu så det är säkert det 

• Anonym

Jag mådde bättre på eftermiddagen kvällen, grät mycket och det var skönt, jag bara grät och grät men visste inte varför?? Jag var så ledsen, helt förvivlad men hade ingen aning om varför jag grät??
    Det kändes bättre efter att jag fått gråta.
    Sedan var det skönare när mannen kom hem och lite senare kom svärisarna och vi hade lite lussefika

TACK

Svar på tråden Någon annan????? Gravid/ångest?