Inlägg från: Anonym (Jag med!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Jag med!)

Någon annan????? Gravid/ångest?

Hej Ts!! Du behöver nog inte vara så orolig. Själv mådde jag utmärkt innan min graviditet, men precis i början av den fick jag riktiga ångestattacker. Mådde uselt. Hormonerna dansade runt i kroppen på mig. Ena stunden kunde allt vara bra o andra stunden kunde jag storgråta eller vara vrålarg. Inte kul att vara pojkvän i det läget ;) Som sagt det är inget ovanligt. Om man kan lida av att hormonerna är i obalans innan mensen, så är det inte konstigt att man kan må skit när kroppen ändras om pga en graviditet.Allt har med hormoner att göra. Det är inte lätt att tänka så när man är mitt uppe i det, men det kommer säkert bli bättre när allt fått lugna ner sig. Ge kroppen den tiden det tar. Försök att inte stressa på. Svårt men försök. Du kommer att klara det :)
    Lycka till! Jag tänker på dig ty jag vet vad du går igenom! (tror jag iallfall :))

• Anonym (Jag med!)

Bra!! Det är så kul när ens egna jobbiga erfarenheter kommer till nytta. Som sagt, jag mådde för jäkligt!! Det kunde riktigt krypa i mig ibland. Riktiga ångestattacker alltså. Kunde inte förstå det då men såhär i efterhand kan man lista ut en del :) Hoppas så att det lugnar ner sig för dig också snart så du får njuta av graviditeten. För det är inte lätt att göra det när man skulle vilja krypa ur sitt egna skinn. Jag mådde som sagt bra innan så det är inte konstigt om det kan dra fram sådant hos dig som legat undangömt.

• Anonym (Jag med!)

Hur går det med dig ts?? Jag tänker på dig!

• Anonym (Jag med!)

Åhh, vad gott för dig!! Det är mysigt o skoj med en liten bebis :) Hoppas du får känna av det!

Jo tack, själv har jag precis landat efter julfirande o barnkalas. Skönt faktiskt.
    Hur har din jul varit annars?
    Kram

• Anonym (Jag med!)

Kul att du haft en mysig o skön jul! :) God fortsättning!! :)

• Anonym (Jag med!)

Tack!! Gott Nytt År!!! :)

Svar på tråden Någon annan????? Gravid/ångest?