Någon annan????? Gravid/ångest?
ring till BM direkt! dom stöttar dig... ska jag säga som fick fullstöndig panik när jag vart gravid (tyvärr blev det avbrutet)
ring till BM direkt! dom stöttar dig... ska jag säga som fick fullstöndig panik när jag vart gravid (tyvärr blev det avbrutet)
känner som du TS!!
jag tror att kombinationen av mycket jobb, lite fritid och ett jobbigt förflutet stter igång ångest för mig..känner liskom hur jag vill krypa u mitt eget skinn.
men känenr mig liskom inte deprimerad..läkaren vill ge mig cipramil men ..nej..vill stå ut ändå..lite ledighet och varva ner skulle jag verkligen behöva tror jag..
eller vad tror ni???
hu känenr du dig på lergigan???? blir du trött???
därför att det känns som jag ger upp då? har dövat mig mycket med tabletter och alkohol och det känns som jag får skuldkänslor om jag skulle börja med medecin..
jag är väldigt rädd för alla biverkningar man hört talas om..dels ska vi skaffa barn i vår så det är vl några till anledningar till att jag helst inte vill ta medecin..ahhhhh, blir galen!
ge mig ett råd!!!!
men tror du jag vill må dåligt el????
Jag får ju fan dödsångest så fort jag petar i mig nåt jag inte känner till!
lergigan verkar bra dock, ska säga till min läkare om det!
jag menar inte att klanka ner på er som äter medecin!! men jhag hafr gått genom livet med tablett och alkoholmissbruk i bagaget därför det skulle vara sååå skönt att kunna må bra utan att äta medecin varje dag... förstå mig rätt!