• Hannnas

Lite hopp behövs - 4 mf nu...

Behöver lite solskenshistorier.... Jag har haft 4 mf under detta året... o inga barn sen tidigare... känns jättetungt o ledsamt.. o ibland kommer svarta tankar över en att man aldrig får barn...

Finns det solskenshistorier??

Någon som fått många missfall och sen liten bebis...

• Svar på tråden Lite hopp behövs - 4 mf nu...
  • Hannnas

Zmulan... åhh vad härligt, GRATTIS

Jag har påbörjat utredningen och kommer att få trombyl direkt vid nästa + är det sagt, än så länge har de inte hittat några fel men vi får se...

• Hannnas

Tack alla för en sån go pepp   Kyss

Jag tänker inte lägga mig ner utan fortsätta att kämpa, tillhör väl min natur men jag är rädd, rädd att bli gravid igen smatidigt som det är det ENDA jag vill just nu.. såå kluvet..

• Hannnas

Linnie Pinnie.... tack snälla du... o du behöver en stor kram du med... lova mig att uppdatera mig hur det går för dig.. ska hålla alla tummar jag har...

Inväntar BIM nu igen

• Hannnas

Sogo... vaa?? åhh vad underbart att det fungerar trots all den skit du gått igenom fick du dina mf utspritt eller i rad?

mysigt med tvillingar

• Hannnas

Sogo... en riktig solskenshistoria stort Grattis till de två iallafall o tack för hopp

• Hannnas

ihh har plussat igen, denna gång på bim-3 el -4.... vet inte om jag vågar vara glad eller om jag ens vågar lita på testet... ska ringa läkaren bums på måndag...

• Hannnas

sthlm... haha ja det är helt sjukt... av totalt 9 försök har jag blivit gravid 5 gånger nu tyvärr är ju mf statistiken hittills 100% men jag hoppas såå att det vänder denna gången...

O tack

Svar på tråden Lite hopp behövs - 4 mf nu...