• Hannnas

Lite hopp behövs - 4 mf nu...

Behöver lite solskenshistorier.... Jag har haft 4 mf under detta året... o inga barn sen tidigare... känns jättetungt o ledsamt.. o ibland kommer svarta tankar över en att man aldrig får barn...

Finns det solskenshistorier??

Någon som fått många missfall och sen liten bebis...

• Svar på tråden Lite hopp behövs - 4 mf nu...
  • Zmulan

Jag har haft 1ma i v17 och 3 mf (2 ofostriga grav, och ett hjärta som slutade slå) Väntade några år, pluggade, fick fast jobb, hann gifta mig och skaffa hus. SEN funkade det, fick en frisk liten flicka och väntar nu vårt andra barn, är i v10, och såg hjärtat slå igår

• Linda mfl

Jag har haft 2 MF och 1 MA, Har dessutom tre små barn.
    Kommer dom inte att utreda varför du fått MF?

• Zmulan

Men jag fick utredning som inte visade något först...sen gjordes en komplettering av den utredningen och då visade det sig att jag är APC-resistent så nu (och förra grav) har jag Trombyl som jag tar dagligen.

• Hannnas

Zmulan... åhh vad härligt, GRATTIS

Jag har påbörjat utredningen och kommer att få trombyl direkt vid nästa + är det sagt, än så länge har de inte hittat några fel men vi får se...

• Kängu

Hej!
    Hade tre exakt lika missfall och sen en söt pojke!!

• Zmulan

Okey, skönt att du får utredning nu iaf...och så hoppas jag att Trombylen hjälper dig med

• zkrutt

Jag har haft 2 utomkvedshavandeskap, gjorde sen IVF och fick min nu snart 3 åriga dotter,
    jag förstår att du misströstar, men när du orkar så reser du på dig o tar nu tag igen!!!
    Man måste låta sorgen skölja över en för att sen gå vidare****

*peppa massa kram*

• Hannnas

Tack alla för en sån go pepp   Kyss

Jag tänker inte lägga mig ner utan fortsätta att kämpa, tillhör väl min natur men jag är rädd, rädd att bli gravid igen smatidigt som det är det ENDA jag vill just nu.. såå kluvet..

• nysignatur

Åh jag vet precis hur det känns. En rädsla för att bli gravid samtidigt som man inte vill något hellre. Jag blev alldeles tom efter mina MF och kände som om något saknades mig.
    När jag fick senaste plusset ville jag VERKLIGEN bara lägga mig ner och sova bort de tre första månaderna. Jag drömde mardrömmar varje natt och vågade knappt gå på toa pga rädsla för blödningar.
    Nu är jag i trettonde veckan och har fått se hjärtat två gånger. Kämpa på, det är tufft, men det går! Många kramar

• Linnie Pinnie

Har tyvärr ingen solskenshistoria att dela med mig av ÄN, utan är mitt uppe i en tredje misslyckad graviditet (nr 1=avbryt v 20, nr 2=ma, nr 3=ma)... Ville bara beklaga ditt öde, eftersom jag vet hur jävligt det känns! Måste erkänna att under min tid här på fl så har jag stött på dina trådar/inlägg ngr gånger vad gäller missfall så denna gång tänkte jag på en gång; "nej, inte hon igen väl (ändrar ju bild ibland tror jag, så jag var inte säker...)"
    All lycka till dig!

Svar på tråden Lite hopp behövs - 4 mf nu...