• ghaada

lämna barnets far och flytta utomlands... hur funkar det?

Annonum, tänk på att inte göra något mot en annan som du själv inte vill att denne skall göra mot dig.

Ditt barn kommer växa upp och du kommer inte få någon respekt om du bara sticker, utan att meddela och vara överens. Det är klart du kan, men vill du att ditt barn skall se dig som en idiot som kohandlat med barnets rättigheter och trygghet?

Väx upp!

• ghaada

Vad jag menar är att man kommer aldrig ifrån att barnet förr eller senare kommer vara vuxen och förstå hur det ligger till.
    Barn behöver en mamma och en pappa, det är viktiga roller för både en pojke eller flicka. Jag håller dock med om att jobbar fadern som pilot mellan Sverige och Australien så kan det väl kvitta. Eller som astronaut eller oljerigg. Men gör han det inte så skulle jag tänka mig för riktigt, riktigt noga innan jag flyttar. Tänk på att ljuger du om omständigheterna så kommer barnet känna dig väl, så det är ingen idé att ljuga. Saker och ting har en lustig förmåga att komma fram hur man än gör.

• ghaada

TS verkar vara självisk, riktigt ego faktiskt utan tanke på framtiden.

• ghaada

Trådstartaren skrev också -väx upp lite , hon har ingen uppfattning om någonting. Men vi klev nog på en ytterst känslig tå!

• ghaada

Mer, Australien är för losers, en ytterst dålig kopia på Texas, USA.

• ghaada

TS, men han dög i sängen? Konstig inställning. Om du nu har barn med en tolvåring får du ta konsekvensen av det. Det är ett bra förslag, be honom komma med mot att du betalar skäligt för det lidande han måste utstå där borta i landet upp och ner.

Han han en hjärna på 12 och du har en vuxens hjärna /(tillåt mig skratta) så är det väl han som är smartare än vad du är?

• ghaada

Förresten är jag också designer, jag har designat en hel del i de svenska stugorna! Men trots det är jag inte högfärdig och girig, utan arbetar utomlands för att det lönar sig och är stimulerande.

Svar på tråden lämna barnets far och flytta utomlands... hur funkar det?