• Visma

lämna barnets far och flytta utomlands... hur funkar det?

Ja precis... varför rycka upp barnen från den miljö dom är vana vid... är ju du som väljer att flytta, inte barnen... Låt barnen stanna hos pappan så kan dom komma till dig på loven istället...

Tänk vad häftigt för barnen att komma tillbaka till skolan efter loven o berätta att de varit i Australien...

• Visma

När jag mailar med min kompis i Australien så finns inte ÅÄÖ.. Hur får du fram det?

Om du väljer att bara flytta med barnet utan att meddela pappan så finns ju en risk att du blir åtalad för egenmäktighet med barn... Nu vet inte jag hur lagar o sånt ser ut i Australien men det finns nog en risk att du kanske förlorar barnet, kanske hamnar i fängelse... Vågar du chansa?

• Visma

Visst vore det bäst om ni båda flyttar....

• Visma

Anonym i Australien: Hur får du fram ÅÄÖ, kan du hjälpa mig?

• Visma

Har inget med TS att göra.

ÅÄÖ finns inte i Australien så det är inte bara att trycka på tangentbordet! Försökte bara be om hjälp!

• Visma

Ja kanske... ska hälsa min kompis det... Kanske finns även såna i australien.. Vad vet jag, bor ju här i sverige

• Visma

Va härliga vissa människor är här på FL, riktigt supertrevliga!

Jag ber om ursäkt till TS att jag "snodde" hennes tråd nån minut...

Verkar som det stör nån här.

• Visma

Behövs inte... jag har fått svar på mina frågor...

Hoppas det ordnar sig för dig TS!

• Visma

Om du syftar på att min fråga angående tangentbordet skulle tyda på misstänksamhet så är du helt fel ute. Det var en ärlig fråga då jag har en vän jag messar med via msn o det är otroligt irriterande när inte ÅÄÖ finns det...

Vem är det som är misstänksam egentligen?

Genom sig själv känner man andra.

Tack för den här diskussionen.

Åter till TS.

• Visma

Hur ställer sig pappan till att du funderar på att flytta?

Svar på tråden lämna barnets far och flytta utomlands... hur funkar det?