• Ammi1970

Nervöst

Imorgon (15/11) ska jag på ultra för att kolla om min hormonbehandling har gjort det den ska. Att allt vuxit till som det ska...

Och är allt som det ska, så blir det äggdonation nästa vecka...

Varning för svordomar nu
    Men jag är så jävla nervös, vad fan gör jag om det inte är bra?!
    Ja svaret blir väl då att fortsätta tills allt är bra. Visst det är väl helt ok, men nu är man liksom inställd på äggdonation vecka 47...

*gråter*

Jag har världens bästa granne som ska vara mitt stöd imorgon, hon är guld värd verkligen.

oj oj oj vad ont i magen jag får nu, NU börjar det verkligen köra runt i mage och huvud kan jag säga. Vi är såååååååå NÄRA nu, snälla låt detta gå vägen nu. Det är det enda vi önskar, vi har allt annat liksom. SNÄLLA...

Jag vill också tacka ALLA här på fl som verkligen bryr sig och är ett fint stöd. Tack för att ni finns.
    GULDRAM åt er som donerar och även till er som vill donera.

Men jag måste ge en GULDMEDALJONG åt denna okända underbara kvinna som ger mig och min älskade sambo denna möjlighet...

Och en lastbil full med pussar & kramar till min älskade sambo, VÄRLDENS bästa...

Nu kommer ALLA känslor

Tack alla...

Kram
    /Ammi

• Svar på tråden Nervöst
  • MissC

Hej, Det låter ju jättebra. Ett stort lycka till och KRAM på dig.

• Ammi1970

Idag ska Huddinge ringa och ge oss datum för nästa vecka. Så man går knappt på toa utan mobilen

Lite nervöst är det, som jag nämnt innan att det är nära, men gud nu är det ju ännu närmare

hehe vad ville jag med detta skrivande då, ingen aning

Återkommer när jag vet dag...

Kram och Tack alla för allt

• Fiaflopp

Lycka till,hoppas på många fina embryon!

• Ammi1970

Fiaflopp:

Tack... Ja hoppet ska man ju aldrig släppa, och......... ja det är det enda man har kvar nu

• Ammi1970

Huddinge ringde, tyvärr var inte svaren på donatorns resultat som det skulle, så kanske kan göra äggdonationen i vecka 50.

Just när jag fick svaret rasade hela världen. När jag hade lugnat ner mig kände jag väl att det är bättre det får vänta och att vi får en donator med goda resultat.

Tack du okända donator ändå för att du försökte...

So here we go again...

• Ammi1970

mmm

det gör ju nog det, men var tungt att få beskedet...

men nu har vi inhandlat ett "par" kg godis så det blir nog bra

Tack för tanken

• Fiaflopp

Hur då inte visste resultatet??
    Menade dom då att det inte visste hur många gg eller embryon det blev eller vad?

• miss maple

Gjorde donatorn ÄP idag?
    Blev det inte tillräckligt med ägg?
    Eller var det några andra prover som inte var bra?

Hur som helst jätte-tråkigt vännen.
    Kramar.

• Ammi1970

har inga svar på era frågor vet ingenting mer än att donatorns svar inte var som dom skulle

• Fiaflopp

Skumt att dom inte berättade vad de var så vi kunde ha lugnat dig lite tycker jag,DÅLIGT!!

Hon kanske behövde några extra dagars sprutor bara,hoppas!

• miss maple

Ring dom på måndag tycker jag så du får veta hur det ligger till. (det borde du få veta tycker jag)
    Känns bättre att få veta.

• Ammi1970

Men jag känner inte att jag måste få veta, jag känner att jag litar på Huddinge dom vet vad dom gör...

• miss maple

Aha, jo det gör jag med (ang HS) men tja jag är nyfiken och lite mycket av ett kontrollfreak
    Alla är vi olika

• Ammi1970

Ja visst är vi det...

Och nu vet jag ju att det kan bli så här, så då kan jag ju på ett annat sätt lugna ner mig och inte som denna gången verkligen vara hundra på att det ska ske...

Jag är fortfarande väldigt tacksam till denna okända kvinna som gjorde vad hon kunde...

• miss maple

Skönt det att du känner dig lugnare.
    Jag har blivit superrealist under dessa år.
    Tar inget för givet längre.
    Det har räddat mig från att sjunka totalt.
    Men hoppet finns ju ändå nånstans.

Jadu det är inte lätt inte.

Svar på tråden Nervöst