• Ammi1970

Nervöst

Imorgon (15/11) ska jag på ultra för att kolla om min hormonbehandling har gjort det den ska. Att allt vuxit till som det ska...

Och är allt som det ska, så blir det äggdonation nästa vecka...

Varning för svordomar nu
    Men jag är så jävla nervös, vad fan gör jag om det inte är bra?!
    Ja svaret blir väl då att fortsätta tills allt är bra. Visst det är väl helt ok, men nu är man liksom inställd på äggdonation vecka 47...

*gråter*

Jag har världens bästa granne som ska vara mitt stöd imorgon, hon är guld värd verkligen.

oj oj oj vad ont i magen jag får nu, NU börjar det verkligen köra runt i mage och huvud kan jag säga. Vi är såååååååå NÄRA nu, snälla låt detta gå vägen nu. Det är det enda vi önskar, vi har allt annat liksom. SNÄLLA...

Jag vill också tacka ALLA här på fl som verkligen bryr sig och är ett fint stöd. Tack för att ni finns.
    GULDRAM åt er som donerar och även till er som vill donera.

Men jag måste ge en GULDMEDALJONG åt denna okända underbara kvinna som ger mig och min älskade sambo denna möjlighet...

Och en lastbil full med pussar & kramar till min älskade sambo, VÄRLDENS bästa...

Nu kommer ALLA känslor

Tack alla...

Kram
    /Ammi

• Svar på tråden Nervöst
  • Fiaflopp

Möjligen så är jag lite inåt då det gäller HS och personalen,gillade dom inte då vi gjorde våra ivf där men hoppas dom bytt ut en eller annan BM...*S*

• Ammi1970

usch då det är ju inte kul när det blir så, det sitter ju i.

Men även om du inte är nervös så LYCKA TILL...

*nedräkning*
    1.15 min kvar

• Fiaflopp

Tack,ja jag tror att dom bytt ut nån bm för jag pratade med i trevlig sådan i telefon förra veckan och då vi gick där så fanns det nästan INGEn som var hjälpsam eller trevlig...

• Ammi1970

Vad heter dom du prata med?? *nyfiken*

• Fiaflopp

Vilka då,dom för 2 år sen eller nu?
    Man får inte nämna namn här...

• Ammi1970

nu... men ok...då kan du ju inte säga...

• Fiaflopp

Nej,jag tror ínte det....DUMT!

• Ammi1970

*Tjoar, tjimmar, skrattar, gråter och bara ler just nu*

Min slemhinna är 8 mm, ser väldigt positivt ut för ett besök på Huddinge nästa vecka

• Hexx

WEIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!
    GRATTIS!!!!!!

• Ammi1970

Maria du e inte klok

Tack tack du e go du

Svar på tråden Nervöst