• Ammi1970

Nervöst

Imorgon (15/11) ska jag på ultra för att kolla om min hormonbehandling har gjort det den ska. Att allt vuxit till som det ska...

Och är allt som det ska, så blir det äggdonation nästa vecka...

Varning för svordomar nu
    Men jag är så jävla nervös, vad fan gör jag om det inte är bra?!
    Ja svaret blir väl då att fortsätta tills allt är bra. Visst det är väl helt ok, men nu är man liksom inställd på äggdonation vecka 47...

*gråter*

Jag har världens bästa granne som ska vara mitt stöd imorgon, hon är guld värd verkligen.

oj oj oj vad ont i magen jag får nu, NU börjar det verkligen köra runt i mage och huvud kan jag säga. Vi är såååååååå NÄRA nu, snälla låt detta gå vägen nu. Det är det enda vi önskar, vi har allt annat liksom. SNÄLLA...

Jag vill också tacka ALLA här på fl som verkligen bryr sig och är ett fint stöd. Tack för att ni finns.
    GULDRAM åt er som donerar och även till er som vill donera.

Men jag måste ge en GULDMEDALJONG åt denna okända underbara kvinna som ger mig och min älskade sambo denna möjlighet...

Och en lastbil full med pussar & kramar till min älskade sambo, VÄRLDENS bästa...

Nu kommer ALLA känslor

Tack alla...

Kram
    /Ammi

• Svar på tråden Nervöst
  • nollåttan

Håller båda tummarna för dig! Hoppas att allt är ok imorgon!
    LYCKA TILL!

• miss maple

Hållwe också tummarna hårt för att allt ser bra ut.
    Vad underbart tjejen att det är er tur nu
    Snälla, håll mig uppdaterad både hur det går imorrn o nästa vecka.
    Kram på dig Och lycka till

• Fiaflopp

Lycka till,du ska se att det ser bra ut och gör det inte det så vänta man bara liiiite till så så långt kan det inte bli uppskutet i alla fall!

Ska f-ö också till HS idag...känns så skoj (not ) att bli kallad till ett första läkarbesök,som om vi inte redan gjort några läkarbesök...efter alla våra behandlingar Flört

• Ammi1970

Godmorgon alla...

Här har ni nu en som snart har bitit upp alla naglar ända upp till armbågen av nervositet...

Visst var det nervöst inför samtal med läkare/kurator i Huddinge, men detta slår allt. Kan inte minnas hur längesen d e jag var så här nervös... Vi är ju så nära nu...

1½ timme kvar...

Ha en bra dag alla
    /Ammi

• Ammi1970

Lycka till Fiaflopp, ska du på samtal idag??

• ajnas

Massa kramar till dig, jag håller tummarna för att det ska gå bra!!

• Ammi1970

Tack, känns så skönt att ha er alla här på fl...

• Fiaflopp
    Ammi1970 skrev 2006-11-15 08:01:23 följande:
    Lycka till Fiaflopp, ska du på samtal idag??
    Japp,vi ska dit idag på samtal
  • Ammi1970

Fiaflopp, du behöver inte vara nervös (lättare sagt än gjort jag vet) men dom är underbara där. Och det är inte så farligt faktiskt att gå dit. Det var inte så farligt med frågor inte för oss iaf.

ALL lycka till och du ska se att snart är du med en vandrande hormon hehe... Sätt upp varningsskylten

Kram och lycka Till

• Fiaflopp

Jag är inte ett dugg nervös heller,har gjort MÅNGA behandlingar som är värre än ÄD med värre hormoner så inte heller det skrämmer mig.
    (6 ivf och 2 ÄD beh)

Svar på tråden Nervöst