Missfall v. 16!
Jag bara måste få skriva av mig!!!
Jag fick missfall i torsdags! Var nu i v 16!!! Helt utan förvarning. Jag hade visserligen fått blödningar i helgen, som ökade och slutade i ett riktigt blodbad i tisdags. Då trodde jag att allt var kört och att det var missfall. På akuten viste de inte var blödningen kom ifrån, men jag fick dubbla antibiotikakurer eftersom jag hade feber också. På ultraljudet såg allt med fostres helt normalt ut. På ons och tors morgon kände jag mig bättre och vi var övertygade om att allt skulle bli bra! Jag hade inte haft några direkta smärtor eller några sammandragningar på hela tiden. Så på tors fm. kände jag att något var på väg ut och då kom barnet helt fort utan blod eller vatten eller något. Ambulansen var här och fick ta hand om allt, vi orkade inte!!! Massor av prover har tagits, kanske får vi svar om ca. 6 veckor. Förmodligen hade infektionen spridit sig!
Har nu läst kilometevis med trådar om GBS, kanske var det det jag hade!? Om jag bara hade fått penicillin lite tidigare så kanske..? Jag vet ju inte ännu och kanske inte får reda på någon orsak heller. Just nu känns bara allt så orättvist och jävligt!!!
Har svårt att skriva för det finns så mycket tårar......