Inlägg från: IlsaBlackWidow |Visa alla inlägg
  • IlsaBlackWidow

manlig kontra kvinlig omskärelse/könsstympning

Frihet att göra övergrepp på barn... barnens frihet då?

• IlsaBlackWidow

Tha Princes -
    Det är inte samma sak att göra sexuella övergrepp på ett barn som att bränna dem med en cigarett heller... är det ena bra och oskadligt för det menar du?

• IlsaBlackWidow

Tha Princes - Det är du som inte fattar vad en hel hög personer försöker förklara för dig, visst är det en skillnad men omskärelse blir inte mindre övergrepp för att det finns andra sorters öövergrepp.

• IlsaBlackWidow

Tha Princes - Du är så vilse och kanske för känslig för det här forumet. Ingen är rabiat mot dig eller hoppar på dig personligen.

Det alla här rasar emot är att man tar sig friheter att genom övergrepp stympa sina barn utan någon vettig anledning.

"ja säger de igen att ja tror inte svenska lagen hade gjort de lagligt om dom skulle se de som antastning eller dyl.."

Djursex är också lagligt i Sverige... men det kanske också låter sunt i dina öron.

Håller med Utopia vad gäller barnuppfostran. Min son skall uppfostras till en empatisk man som respekterar andra oavsett ålder. Han skall inte skada barn eller vuxna.

• IlsaBlackWidow

"nån som sett nyheterna idag? manlig omskärelse minskar risken att få hiv med 50%......."

KOndom minskar risken med nästan 100%... att inte knulla runt och testa sig innan man knullar utan skydd är också bra grejer...

Oj det var kanske redan skrivet men jag såg bara den frasen och tyckte det var ett så urbota korkat argument.

• IlsaBlackWidow

Ja och jag undrar hur många spädisar som får hiv genom sexuellt umgänge... men vad vet jag, vissa religioner kanske pysslar med sådant också.

• IlsaBlackWidow

När det gäller stympning av barn så kan man ju förstå att vissa blir upprörda... någon måste ju få reagera över övergreppen.

• IlsaBlackWidow

Tha princess - Vad är det för fel på dig???????????????????????
    Lär dig läsa eller så visar du exakt var jag skulle ha skrivit något sådant.
    Herregud vad du hittar på saker, och nej jag skiter inte i andra när de skär sönder sina barn.

Var i helvete fick du pedofili ifrån sjuka människa??
    Vilka vanföreställningar!!!!

• IlsaBlackWidow

Tha princes - Du är fanimig helt förvirrad, läs vad jag svarade på!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ge fan i att hitta på vad jag menar sjuka människa!

Ja, jag undrar i vilka religioner som spädbarn är sexuellt aktiva eftersom Kedu rättfärdigar omskärelse med att det minskar risken att hiv smittar.
    Detta förklarade jag för alla andra som undrar då du ändå kommer hitta på något sjukt och påstå att jag skrivit så.

Jag undrar vilka spädbarn som har nytta av att deras könsorgan inte samlar tar upp HIV-smitta lätt.

• IlsaBlackWidow

Kedu - Men jag har hela tiden diskuterat angående omsärelse av spädbarn... det är väl ändå vanligast?

• IlsaBlackWidow

Tha princes - "du behöver inte vara otrevlig o kalla mig sjuka männsika tack..
    Du kan ju ta o lära dig att visa lite respekt.!!!
    DU behöver inte bete dig som ett litet barn!!!!!!!!!"

Kasta sten i glashus...
    Dagisnivån har du stått för i hela tråden!

• IlsaBlackWidow

Kedu - Jag vet men eftersom det lät som ett rättfärdigande till omskärelse, och i denna tråd har ju alla varit upprörda över fenomenet att göra det mot barn inte vuxna, så drog jag parallellen dit.

• IlsaBlackWidow

Fortfarande så får inte spädbarn HIV genom sexuellt umgänge så låt dem välja i vuxen ålder så får vi se om de hllre har kondom eller stympar sig själva...
    Eller kanske avstår från att knulla runt helt enkelt?

Svar på tråden manlig kontra kvinlig omskärelse/könsstympning