Inlägg från: Tha Princes |Visa alla inlägg
  • Tha Princes

manlig kontra kvinlig omskärelse/könsstympning

IlsaBlackWidow

slutar våltäkter för att dom får hårdare straff då menar du eller??

vad tycker du är bäst med bedövning o läkar vård eller i en smutsig källare undan gömda?
    För folk kommer INTE att sluta med de..

• Tha Princes

Lillan7704

utan bedövning JA!!!
    med bedövning NEJ!!!!

de är ju helt otroligt att ni inte kan svara på ens frågor

LILLAN TYCKER DU DET ÄR BÄTTRE ATT DE SKER UNDAN GÖMT I EN KÄLLARE ELLER UNDER EN LÄKAREN HÄNDER?????????
    bedövning eller utan??

ser du nu min fråga

• Tha Princes

Lillan7704

men ni tycker ju så synd om barnen men är de inte mera synd om dom när de inte finns bedövning eller läkar vård att få??

är de då inte mera synd om dom. även om föräldrarna får fängelse straff så är ju redan ingreppet gjort om vi säger så..

du vider nog allt till din egen fördel tror jag

• Tha Princes

haha de är ärligt så skrattretande..
    de va pga av detta ja lämnade tråden sist.. för att man inte kan föra en dialog emellan oss båda..
    att båda parter kan förstå varandra, men INGEN av er är så pass mogna att FATTA att de förekommer!!! o att de kommer att göra de även va ursäkta F*N ni gör..!

nej brudar /grabbar sitt här o skirv tills era fingrar rammlar av..
    de kommer inte att bli någon ändring iaf.!
    jag orkar ärligt inte sitta o försvara mågon som är OK FÖR 1 ½ MILJARDER MÄNNISKOR..
    eller ja behöver inte göra det faktist..!!
    sitt här o argumentara med er själva ja har gjort mitt nu..

alla tar vi hand om våra barn på våra sätt o då får ni gärna kalla oss pedofiler, barn misshandlar om ni vill,
    för vi bryr oss inte huvudsaken vi vet att vi gör rätt så kan ni sitta här hur mycket ni vill!

vi får se om barnen mår bättre sen om de blir olagligt..!!

tack för mig

• Tha Princes

Nena70

mkt klokt skrivet.. håller med helt o hållet

• Tha Princes

Sheitan

Men de är ju inte OLAGLIGT ?????

• Tha Princes

Kära palmblad skriv frågan igen då ja sist satt vid datan inte hade så mycket tid så du kan vänligt skriva om den så ska ja göra så gott ja kan med att svara på den

• Tha Princes

palmblad ..

ja de skulle ja göra eftersom JAG o massa med mig anser inte att de skadligt då det är MYCKET vanligt..
    Många med mig skulle ta straff..

Men ja skulle inte äns göra mig bekymmer att komma tillbax till sverige igen om de skulle vara så.
    Ja skulle ta o leta mig ett annat land o kalla mitt land, skulle skämmas att vara svensk med alla våra löjliga lagar..

Men Palmbland nu är detta bara spekulationer just nu eftersom de inte är olagligt o ja har mycket svårt att tro att de kommer att bli det oxå

• Tha Princes

palmblad ..

ja de hade ja gjort ändå, ja menar va kan straffet vara på?? Mördare får ju några år här i sverige o kommer ut..
    Diskutionen är löjlig tycker jag personligen..

o NEJ som ja har sagt nu ett antal gånger så ska de vara döds straff på Kvinnlig köns stympning..

• Tha Princes

ChicoChica

ja vet inte vad för hemsk omskärlese du har sätt men dom ja har sätt både med ögonen o på band har de inte gått till på de viset.. de lät ju mera som en slaktning än en "cermoni"

Svar på tråden manlig kontra kvinlig omskärelse/könsstympning