dubbla känslor
I dagarna har min bästa vännina och hennes sambo fått en liten son. En ljuvlig liten krabat. Jag är så lycklig för deras skull, de är verkligen värden denna lilla gildklimp.
MEN... smatidigt sticker det lite i mitt eget hjärta då jag/vi inte rår på vår egen sitution vad gäller graviditet. Här får vi snällt sitta och vänt på en ÄD och ingen kan säga när det blir dags för oss, eller om det ens kommer att lyckas när det väl blir dags.
Till saken hör att vi har en egen donator och vi ska gör ett byte av ägg (komemr inte ihåg vad det heter just nu). Både vår donator och vi trodde att hon skulle få donera i november senast under december månad. Nu har de ringt från Huddinge och sagt att hon inte kommer få donera förrän tidigast nästa år. Jag trodde att det var stort behov av donatorer och att dett gjordes så fort som möjligt. Det ska sägas att vår donator är normal lång, ljushårig och sticker inte ut från mängden vad gäller hennes yttre.
Men vi får väl forsätta vänta och se. undertiden ska jag försöka njuta av kompisens lilla charmtroll.
/pimpom