• Fiaflopp

dubbla känslor

LedsenGråterSkrikandes måste få skrika av mig lite...så förbannad!!!

Vi går ju på AVA i Åbo,har gjort ett försök med donerat ägg och FET med donerat,ej gravid så vi väntar på ny donator...
    Våra vänner som går på exakt samma klinik,är i exakt samma behandling (träffade dem då vi var i finland på första försöket,skoj),dom lyckades inte heller så vi väntar båda på ny donator,skillnaden är att dom är igång med ny beh redan!
    Missunnar dom absolut inte detta men är det inte konstigt att då läkaren säger till dom att väntetiden på ny donator är ca 7 månader,då svarar dom att nej det tänler vi inte vänta på utan vi vänder oss till AVA i Riga i stället....då svarar läkaren att nej det tyckte inte han eftersom dom "kände" varandra nu...ok då,så var det med det och vips efter 3 veckor så har dom en ny donator.Jag mailade idag och frågade hur det går (vi har båda paren sagt att hårfärg inte är viktigt så det kan dom bortse ifrån),fick då till svar att läkaren har planerat en ny behandling i April 2007,VA???

ALDRIG i livet att jag väntar på det,NO WAY,då åker vi fanimej till Riga.
    Jag svarade i mailet att då tror jag att vi söker oss till riga,frågade även om de tyckte att det var en bra ide...och att all väntan tär på oss barnlösa men att det vet de säkert skrev jag också.
    Får se var för svar vi får i morgon.

*suck*

Kanske skrev i fel typ av tråd nu men grabbade tag i den första bästa

Kram på er alla som väntar och kämpar!
Svar på tråden dubbla känslor