• Ammi1970

Yahooooo Äntligen :)))))

NU ÄNTLIGEN händer det saker,
    Idag påbörjar jag min hormonbehandling och om 4 veckor cirka i vecka 47 ska vi göra vår första äggdonationsförsök

Jag är glad, nyfiken, nervös och givetvis rädd...

Alla tips om hur man ska göra, vara och inte göra och vara dom första 12 veckorna, är välkomna... Om det nu fäster såklart.

Ja det var väl "bara" det jag ville berätta...Kan väl tillägga att jag nog är en av dom lyckligaset i världen just nu

GULDRAM åt ALLA donatorer och LYCKA TILL alla ofrivilliga...

*KRAM*

• Svar på tråden Yahooooo Äntligen :)))))
  • Ammi1970

folcyra?? vad e d??

Jag äter just nu progynon + provera... sen ökar jag dosen...

Tack alla det värmer att höra från er...

Ja den lyckligaste kan man lugnt säga... Och imorgon är det vecka 43 då e d BARA 4 veckor kvar hehe...snacka om att räkna minuter

KRAM till er alla från den lyckligaste i världen

• Ammi1970

Har jag inte hört ett ord om förrän nu... Men jag behöver väl inte köpa detta förrän man vet det funkar, ja ni fattar...

4 Veckor kvar YAHOOOOOOOOOO

• Ammi1970

Men det har inte dom på Huddinge nämnt något om, inte för att jag inte tror er, men inte ett ljud därifrån som sagt... köper det imorgon... Tack alla...

• Ammi1970

Kickelina, det går sakta men är 2 veckor kvar, eftersom det inte blev något förra veckan. Så Håll tummarna i vecka 50 istället...

Det är tungt och jobbigt, inatt har jag bara sovit 2 timmar, gråtit resten. Funderar på hur mycket mer man orkar liksom... Man är ju inte stark föralltid...

Men tiden får visa hur mycket jag orkar...

Kram alla och tack för allas stöd

• Ammi1970

svarar snabbt nu skriver mer en annan dag

jag mår skit jag är deprimerad jag bara gråter och är inge rolig social just nu...skriver som sagt en annan dag...

kram alla och lycka till

• Ammi1970

Tack alla för ni håller tråden vid liv...

Tack alla för allt stöd...

Så här ser det ut för mig nu: Jag ska på ultra på tisdag för att kolla att slemhinna är bra... Sen är det att vänta på Huddinge att ringa om tider i vecka 50...

Men som sagt vågar inte tro nåt förrän jag har datum på papper, förra gången kom det ju ett bakslag. Jag trodde allt var klart men när dom då ringde på fredagen så hade inte donatorns resultat varit tillräckligt bra.

Det är en jätte jobbig tid just nu, jag är väldigt överkänslig, kan gråta för att jag spiller lite mjölk på golvet, är väl allmänt nere. Och det väl inte så konstigt, jag har aldrig haft dessa kvinnliga hormonerna i min kropp och nu är jag fullproppad med dom.

Och man är verkligen starkare än vad man tror, jag känner själv med tanke på vad jag har gått igenom i mitt liv så borde man vara slutkörd. Men man fixar det.

Denna helgen ska jag bara tänka på mig själv, imorgon fyller jag år. Då kommer det en gemensam vän från Örebro till oss. Fast min sambo vet ingenting, en överraskning åt honom för han fyllde förra helgen. Så denna helgen är det jag som ska uppvaktas
    På lördagen ska vi gå upp till världens bästa granne och ha en liten fest. Söndag e d skyltsöndag då ska vi gå på stan en runda. Så helgen kommer gå fort.

Men jag efterlyser snö...

Som sagt TACK ALLA som vill donera TACK ALLA för allt ert stöd...

Hoppas ni får en trevlig första advent helg...

*kram*

• Ammi1970

Jaha då är man där igen, ultra idag för att kolla slemhinna, vilket jag inte är så orolig för. Sen är det då "bara" att vänta på slutbeskedet som kommer på fredag om det blir Huddinge nästa vecka.

Men den gången vågar jag inte tro något innan dom har ringt...

Hoppas ni alla haft en bra första advent... Min har varit toppen...

Många kramar och en massa lycka till till alla kämpare...

• Ammi1970

MÅNDAG den 11/12 ska sambon lämna spermier
    ONSDAG den 13/12 ska sker DET vi väntat på, då ska vi göra vår efterlängtade ÄGGDONATION
    FREDAG den 29/12 ska vi ta G-test

Jag tror jag kan säga att jag idag är den LYCKLIGASET Qvinnan på jorden i världen...

oj oj oj vad jag gråter jag är så lycklig....

Skriver mer när jag lugnat ner mig..

Tack alla för allt stöd....

• Ammi1970

Tack Tack ALLA

Vet inte om det är nerverna som spelar ut sig i trötthet, eller om det är att jag faktiskt jobbat hela veckan...har jobbat in till en extra dag ledigt nästa vecka, så kan jag vara hemma på torsdag. Om jag känner att jag inte orkar att jobba, kan liksom tänka mig att det är psykiskt påfrestande att gå igenom allt detta...

Just nu är jag trött, mår illa och huvudvärk....Så det blir snart en alvedon och sängen med en bra film...

Hoppas alla får en trevlig helg...

*kram*

• Ammi1970

Dom har inte ringt så vi åker dit imorgon, för om det inte vart bra borde dom ju ha ringt...

Så imorgon kl 14.00 är det insättning...

Tack för alla kramar, lyckoönskningar m.m

Och Lycka Till alla + Misty

*kram*

• Ammi1970

Tack ALLA

Jag skriver ikväll eller imorgon

*kram*

• Ammi1970

ALLT gick bra, allt tog 10 minuter sen var vi klara... Mycket känslor släpptes, många års väntan gjorde ju att jag grät mycket...

Jobbiga var väl att behöva vara så kissig, när dom höll på men det gick det med

Så nu är det bara att gå hem och ruva som läkaren sa

Men nu när man sitter här och allt "är över" så känns det som en helt vanlig dag.

Fast vi skojar rätt mycket här hemma nu, ser du det rör sig, oj akta bebis ja lite sånt, men det känns bra att kunna skoja lite nu, och ändå ta det lugnt...

LYCKA TILL imorgon Misty...

*kram*

• Ammi1970

tror inte vi får något i frysen men det vet dom om 4-5 dagar...

• Ammi1970

GRATTIS Misty
    håller tummen för er men bara en, för den andra är upptagen för oss

miss maple:
    8 ägg 2 befruktade blev det...men det andra var inte lika bra som detta och dom vet inte än om det blir till frysning...

Nu ska jag lägga mig och ruva under mitt sköna duntäcke...

Kram och Tack till ALLA...

• Ammi1970

Då testatde vi negativivt idag så det är väl bara att köra vidare på andra försöket...

Tack för allt stöd...

Lycka Till Misty...

*kram*

• Ammi1970

Tack pimpom, håller alla tummar för dig...

Svar på tråden Yahooooo Äntligen :)))))