Inlägg från: Pyff |Visa alla inlägg
  • Pyff

OT: Folk som pratar och gör annat i sömnen (Superroligt!)

Tårarna rinner på mig!!! Nu till mitt bidrag: Min sambo kan vara lite snurrig på nätterna, han jobbar väldigt mycket, och har mycket saker som snurrar i huvet på honom (ÄVEN PÅ NÄTTERNA).
    Den första incidenten utspelades när vi var på kusten på midsommar förra året. Min sambo hade med sig sin kostym som var inplastad eftersom den kom från kemtvätten, och den hängde i vårt sovrum i stugan. Mitt i natten vaknade jag av ett ihållande prasslande ljud och frågade vad han höll på med. Han svarade inte så jag tände därför lampan......Han sitter dåpå golvet och "knökar" ner sin kostym i en adidaskasse. Jag frågar vad han har i kassen? -Tid! Va? frågar jag, har du tid i kassen? -JA!! svarar han, skitirriterad. Sen går han därifrån, och ställer sig utanför toaletten och väntar på att det ska bli ledigt - NAKEN. Hans kompis som kommer utifrån toaletten är rätt så förfriskad så han reagerar nog inte ens på att min sambo är naken.......

Den andra incidenten inträffade här hemma i vår lägenhet efter vi hade haft lite fest. Min sambo var rätt snurrig under fötterna och somnade som vanligt på typ 4 sekunder. Jag vaknade efter en liten stund av att han ställde sig upp bredvid sängen, och hann precis se hur han stupade lika snabbt, han hade halkat på sina kalsonger som låg på golvet. Han reste sig upp som om inget hade hänt och gick ut i hallen. Jag hör sen hur han öppnar ytterdörren till trappuppgången och sen blir det tyst....... Jag blir lite nervös så jag går efter honom och får se hur han dragit ner byxorna, redo att pinka ut i trappen!! Jag säger till honom att "du kan ju inte kissa här i trappuppgången för f*n!!
    - Jo, vi har kommit överens om det!! säger han
    LITE irriterad drar jag in honom i lägenheten igen och låser dörren.......

Min sambo minns ingenting av dessa händelser, och är övertygad om att jag bara jäklas med honom........ Men det är helt sant!!

Svar på tråden OT: Folk som pratar och gör annat i sömnen (Superroligt!)