KJN: ursäkta men du msåte skämta!!!!
jag vet inte vad jag ska svara.....äm
Snacka om att ha fördommar. JAg menar det är inte så att man är kriminell bara för att man är invandrare. Det finns ganska många svenska kriminella också. Jag menar tony olson, hagamannen, din granne som bränner hemma. MAn kan aldrig ta bort sina barn från kriminaliteten. JAg tror att du gör dem en STOR otjänst. Jag hoppas att de en dag inser hur vårt land ser ut. Det är befolkat av människor som kommer från olika platser, som äter olika mat, som tycker olika saker, som ar olika hudfärg, som tror på olika gudar. MEN de är svenskar och vackra endå!!!
Det där om gängbildning, bildar inte svenskar gäng, är inte de gängen också farliga, jag menar är inte svenska abrn elaka mot varandra......
hoppas att du inte får sjörbjugg (stavning?) av att bara äta det som är svenskt, den salta sillen....
JAg menar, vi överöses med nia kulturer, maträtter när vi reser, träffar nya människor. JAg tycker personligen att dt bästa med att vara utomlands är att få se ny kultur, äta ny mat och träffga nya människor...
hoppas att dina barn faktiskt inser att invandrare är världens trevligaste.....
svenskar kn väl också ha namn som inte gåratt uttala...
varför vara rädd för det som är främmande???