Oktober - 04 Det mesta av det bästa!
nej, nu ska jag ta mig en dusch, sedan krypa upp i soffan med mina tidningar i väntan på house. syns im.
ha en bra resa mama.
nej, nu ska jag ta mig en dusch, sedan krypa upp i soffan med mina tidningar i väntan på house. syns im.
ha en bra resa mama.
God morgon.
Kramar på braxan och lille J.
Sofia verkar feberfri idag så imorgon blir det nog dagis.
Nu har jag läst ikapp så nu ska jag ta och dammsuga här, suck. Men lika bar att passa på då man är hemma dagtid så.
Tycker så synd om syrran. Hon har jättesvårt diskbråk(ovanpå sin ra) och de smärtstillande som hon fått hjälper inte. Höll tydligen på att svimma av smärtan. Det lutar åt att de ska operera det. Haft problem sedan senaste tjejen hon fick för 4 1/2 år sedan. Då fick hon foglossning, ischias och diskbråk. Alltså mycket värre än jag hade det.
ebbis. Ja, porrtomten.
aros. han är den bäste tomten.
Puh har slagit in Sofias spis och det paketet blev inte snyggt kan jag lova. Hade inget superstort papper och fick ta flera ark istället.
skakis. Och jag soim redan pakcat en del för thailandsresan, men ja inte för julen hos svärisarna, men det är ju bara tvärks över stan.
Vad skönt braxan.
Jisses ozzan.
fia. jag gick också upp 5.30. Ska jobba över en timme nu på morgonen. Så synes.
Ja, läskigt med raset.
Håller tummarna linus.
Suck. f hade mitt slkort och jag glömde ta det igår. kom på det på väg till bussen och hann inte hämta, blä tur att enhetstaxan är kvar, men 40 kr som man kunde gjort kuligare saker för.