Oktober - 04 Det mesta av det bästa!
Har mollipect till Sofia. Funkar väl ok. Saken är att hon älskar smaken på den.
Har mollipect till Sofia. Funkar väl ok. Saken är att hon älskar smaken på den.
Vi har varit på ica maxi. F trodde det skulle vara knäckat, men det var som det brukar vara.
braxton, lite saft som du saltar lite? Stackars liten. Hoppas du kan få hjälp idag i alla fall.
Sofia är nysig och lite hostig men på dagis idag. Hon ville inte gå im, utan sitta och rita. Det är ju stackars f som får ta morgonen.
Sofia vaknade till en gång inatt, hon hade sparkat av sig täcket och blivit kall. Händer ibland.
hilla. Det är nog på G då. men knip till onsdag midnatt.
Braxton. Hoppas det går bra idag, skönt att du får skjuts av T.
hilti. Har haft den. Smakar gott, som lakrits.
ebbis. Ja, det är väl inget ovanligt att du får en dag före.
Fl gick ned precis när jag skulle in och läsa ikapp igår. Satta och snackade ett tag med ozzan på msn istället.
Sofia var gnällig när jag lagade middag, åt upp typ all iddag och sedan gnällig när jag hängde upp tvätten(F hade klippt sig och kom 18.15)m så hon satt i mitt knä och såg mså einstens. Slocknade vid 19, vi tog febern och då hade hon 37.7(örontemp så det kan diffa 0.2-3 grader) h9on ksrek och fick välling 21.30 ungefr, passade på att ta då också 38.3 i vilotemp. Så vab idag. Missar vattengympan och jag som lovat att jobba över nu på morgonen och alla morgonar denna veckan. är hon inte pigg på torsdag så har f lovat ta sin första vabdag. Blir ju mest jag eftersom jag jobbar deltid samt att han är ekchef och tjänar mycket mer.
läst ikapp, nu ska jag väcka busan så jag får henne att sova middag sedan. och så om i kan käka lite frukost med.
skakis. Hon lade sig lite innan 19, och 19.05 sov hon. Men inatt har hon varit vaken två kortisar. Typ 5 min. På helgerna brukar hon somna 19.30 och sover oftast till 8.30, i alla fall i helge(och förra med) Det hör till ovanligheterna att hon vaknar 7 en helgmorgo. På vardagarna måste hon upp 7.15. Alltid när f tar upp henne säger hon sova sova. men på dagis sover hon bara en timme, sedan ligger hon tyst och vilar vaken, hemme blir det 1 1/2 h. Sorry hon är en sömntuta.
fia. nej ingen hilla.