Inlägg från: jesslin |Visa alla inlägg
  • jesslin

Oktober - 04 Det mesta av det bästa!

God morgon. Verkligen jag som är först???? Och då sover Sofia ännu, men funderar på att väcka henne nu.

Sofia fröken busan nummer ett
  • jesslin

utslagen har bleknat, så det var nog bara virusprickar elelr 3dagars feberutslag.

Nu ska jag och busan käka frukost. Hon vaknade just.

• jesslin

mama. Det har Sofia med, samt en en som är som halva plus en liten, och så har hon ett klädskåp, men hensvik fanns inte så det fick bli ett annat.

• jesslin

fia. är hemma och vabbar också, men im blir det dagis. Hon är frisk nu. Eller ja hon säger att hon har ont i halsen.

• jesslin

hänger också med till paris. kappa och halsduk har jag redan....

Sofia vaknade och var supergnällig. hon hann inte sova färdigt. så nu ligger hon i mitt knä. hoppas hon piggnar på sig. vo måste handla middagsmat.

• jesslin

kramar om tant. Har tyvärr inga goda råd att ge. Sofia hade bara några dagar då hon hade som kolik. Men det var jobbigt.

• jesslin

ozzan. Jo, jag gjorde för några veckor sedan. Hon sade 4-6 veckor till mig. Skulle bara dit och förnya minipillrena. Men hmmn det blev cellprov med. men det var min bm jag hade när jag väntade Sofia så det var ok.

• jesslin

Minns svagt ett kolikbarn för 18 år sedan. min systerson. Puh, som vi vagnade honom.

Svar på tråden Oktober - 04 Det mesta av det bästa!