Oktober - 04 Det mesta av det bästa!
ja, hon har sina piggstunder hon. Efter glassen vart hon pigg en stund nu.
ja, hon har sina piggstunder hon. Efter glassen vart hon pigg en stund nu.
Så där, nu sover sjuklingen. Hoppas hon kan sova en stund. Tog inte många minuter innan hon slocknad. Anmäl mig till soc, till lunch fick hon några gurkbitar och en gb sandwich. Frågade hon om hon ville ha mat, men det ville hon inte. Förstår att hon inte har någon aptit när hon har över 38 graders feber.
mama. Ja, gör du så.
Aros. Jo, jag vet. Hon fick i alla fall i sig en halv yogurth och lite macka till frukost, mellis blev en glass.
Hoppas Aganton vill sova tuppis. Jag är gad att Sofia till 90 5 fortfarande vill sova sin. Och idag är ju hon extra trött förstås.
Min huvudvärk börjar ge med sig lite, skönt.
mama. Håller tummarna att hon klarar sig. Sofia var ju hemma från förra tors till måndag. Bara lite feber och hängig då. Hann vara på dagis 3 dagar,
hilla. vissta kan du ha sex, men det kanske inte känns så skönt. Och ja analasex kanske man inte ska köra. Men det vet jaag ju inte om du gör.
hilla. vet inte. Jag har aldrig haft babianröv faktiskt. Mama kanske vet?
lena. Dåligt av dem att slarav bort det.
lena. var just det jag tänkte på också.
Fia. Jag har inget heller.
Fick väcka Sofia efter 2 1/2 timme här. Stackaren hade sovit en stund med bajs och inte vaknat av det. Inte tempat henne, men hon har feber det känner jag.
braxton är väl ingen ide. Sltt med markaronerna. Sofia har lärt sig något nytt som vi inte riktigt uppskattar. Hon säger skriker och så gör hon det.