• Skakis

Oktober - 04 Det mesta av det bästa!

Nova har akut njurbäckeninflammation *världens sämsta morsa här*
    Har fett dåligt samvete. Och är ursinnig på sjukan som inte tyckte att vi skulle åka till akuten för lite feber och en tvååring som klagar över ont....

Ska få höra imorgon vad som händer nu. Tydligen blir det en massa uppföljningar. Bra!

Fick på mig mina ringar idag! *glad*

Dagis har skickat ett "krya på dig"-kort till Nova. Mysigt!

Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken
  • Skakis

Fiafiber - hon har gått med uvi. kan ha varit en tyst eftersom vi inte märkt nåt på henne.  uvi:n har gått till njurarna och med lite otur så kan dom ta skada Är man snabb med antibiotika så ska det gå bra.

Sen kommer dom att titta på hennes njurar med röntgen. och så kollar domtydligen på  lite annat också.. har inte googlat tillräckligt än

*kramar* till Noomi, krya på dig!

Håller tummarna för att Agatons lilla arm är hel!

• Skakis

ylle - ett finger i bajjan? För UVI... det låter... annorlunda.

På tal om fingrar i rumpen. När mannen hade gallstensanfallet kollade dom allt möjligt. Med frugan sittandes  på en stol brevid akutsängen fick så Herr S ett finger uppkört i brunögat. Han skämdes som en hund stackarn. Min 187 cm långa karl sjönk genom jorden och endast skalpen syntes
    Då blödde det lite i mammahjärtat

• Skakis

tackar ozzatråden för mitt stora bajshålsordförråd

• Skakis

äsch... listtråden var det visst 

• Skakis

gonzo - *kramar om* du kommer att hitta ett nytt, bättre jobb innan uppsägningstiden löpt ut
    Jag ska hålla tummarna för dig.

• Skakis

kakformar här också

konstaterade att det suger att vara ensam vid läggning med två barn. fick en värsting babysitter av M i tröstpris. ska avgöra ikväll om det är godkänt eller om han måste ge ig ut på shopping igen

Novan mår bättre, fast hon är apgnällig... men det känns okej ändå. efter febern från helvetet så blir man nog gnällig

• Skakis

20 minuter efter jag skrev att Nova kändes bättre hade hon40 graders feber och vi var på väg till akuten
    Nu ligger hon och pappa inlagda, hon har lunginflammation också
    Mammas hjärta...

Hon får nog komma hem på söndag iallafall, men det blir antibiotika intravenöst och sen ska hon väl var frisk iallafall

• Skakis

Ozzan - det låter bra! Tror att dom tat det säkra före det osäkra nu. Och så var det samma läkare somnästa skällde på M i tisdags för att vi inte gick till vc istället Räcka ut tungan
    Hon vågade väl inte skicka hem oss igen.. *ler*

Tar det lång tid för dom att hämta sig eller kan hon vara frisk till veckan tror ni?

• Skakis

okej, tack för att du svarar så här mitt inatten
    Nu blir det säng, säng, säng!

Svar på tråden Oktober - 04 Det mesta av det bästa!