Inlägg från: Braxton |Visa alla inlägg
  • Braxton

Oktober - 04 Det mesta av det bästa!

Ylle

Skumt! Undrar vad han ville!

Gonzo, jobbigt.. Jag har mått illa i några dagar nu. Värst på natten när man ska sova. Då kommer det, och halsbrännan. Idag på dagen mådde jag så illa så jag trodde att jag skulle kräkas. Åt mat så försvann det. Vet dhur det är Vet itne om det är magsjuka på g eller vad. Magkatarr kanske. Har haft det förut. Men så mycket som jag får slappa nu förtiden så borde jag inte ha det. Kan man få det fast man inte stressar?

• Braxton

Läste också den där tråden.. usch!

Ringde till J tidigare ikväll. Han babbalde på som sjutton i telefonen men jag förstod inte ett skvatt. Pappa hade tydligen kovat att han skulel få bada, för när jag pratade med T sen så hörde J: "Pappa, bada! Bada! Bada, pappaaaa-aa!"

Usch, jag blev alldeles sjuk av saknaden.

• Braxton

Godmorgon...

Ebbis.. Värst vad du låter pigg trots gårkvällens inlägg

Hilti, skönt med sovmorgon! J har börjat vägra sova middag. Det har hänt flera gånger hos mig p åsistone. Då somnar han kl 19 och sover 12 timmar på raken. Så himla härligt att få den där kvällen.. Annars får jag sitta hos honom, insomningen drar ut på tiden och ofta somanr han itne förrän 21-22 fast ha nligger i sängen strax efter 20. Så himla skönt

Ja gär så glad.. Trodde jag skulle få J imorgon,men han kommer redan nu kl 12!!!!!!! Underbart!!!

• Braxton

Åh.. idolrepris! Jag missade mkt sist.. ska titta nu

Jag har varit utan attarax , 4.e dagen idag! För första gången sen jag började må dåligt för 2 månader sen! Vågar ändå itne hoppa av glädje, då komemrånesten och gör ig påmind igdn" Såå bra mår du inte, hallå!" Så jag tar det lite försikgit ändå

• Braxton

USch Annie... jag var en UVI- tjej förut. Men efter att jag blev gravid så har det blivit bättre. (alltså J i magen, inte nyravid nu)

• Braxton

Åååh.. J är sjuk.. Jag so mtäntke gå till ÖF imorgon. Han satt i min famn i soffan hela eftermiddagen, jättevarm, snorig och hängig.

Lilla pluppen. Ligger i min säng och sover.

Ska lägga mig jag med snart.

• Braxton

Godmorgon!

Stackars Agaton..

J har varit febrig inatt, vaknat flera gånger. Här har det också gråtits fast inte lika illa som hos Aros. Vi har sovit jättedåligt inatt, har haft en slö morgon.

Gonzo, hoppas du får hjälp med det där *Kram*

Funderat också på vart Dante har tagit vägen..

Svar på tråden Oktober - 04 Det mesta av det bästa!