Oktober - 04 Det mesta av det bästa!
Godmorgon!
Men lilla Nova då... Hoppas det vänder snabbt nu så att hon kryar på sig! Många kramar till dig Nova!
Ebbis, usch då.. *kram*
Godmorgon!
Men lilla Nova då... Hoppas det vänder snabbt nu så att hon kryar på sig! Många kramar till dig Nova!
Ebbis, usch då.. *kram*
Min son är lagd åt "rätt" håll. *andas ut*
Igår morse vaknade han till lite på morgonsidan. Jag låg på sidan, han brevid mot mig. Jag hade linne på mig som gled åt sidan så tutten hade kommit fram lite. Jag vaknade till, J med. Han kisade lit emed ögonen, innan jag hann reagera så hade han sett härligheten. Ögonen vidöppna, ett STORT leende på läpparna, och handen åker fram. Klämmer till 2 ggr, säger
"Mammas tutte!", flinar och somnar om!
HUR tidigt kna dom bli tuttfixerade?
Lena, jobbigt med kräk... Hoppas ni kryar på er snart!
Vad bra det är när grannen har en piano och ycker om att plinga p åden. Då behöver jag inte köpa en piano om jag känner för pianomusik. Nackdelen är att jag får musiken även när ajg inte känner för det.
Undrar om jag har blivit smittad av kräkbakterier... Har mått så illa i ett par dagar, jobbigt att sova, sån halsbränna och mår illa. Men det bryter aldrig ut! Skitjobbigt. Kan ju kräkas så det blir klart och så mår man bra sen. Men neeejdå. Här ska det dras ut på det så mycket som möjligt.
Jag är också dålig på att laga mat. Gjorde hemmagjorda köttbullar å stuvade makaroner åt snickarn förut. Efter 2 tuggor så han:
-Duuh, gumman, jag ska göra rikiga köttbullar nån gång!
Hur tolkar men det? Att han tyckte om maten eller?
Vissa rätter kan man, som man har gjort 1000 gr, men...
Jag skulle vilja gå en matlagningskrus. Skulle BEHÖVA gå en!
Tänkte också vara duktig mamma och göra pizza ist för att beställa.
"J, vill du ha pizza till kvällsmat?"
"JAAAAAA! Och cola!"
En förväntansfull J tittade på pizzan i ugnen. Satte sig vid bordet medans mamma skar stenpizzan och önskade att hon hade en motorsåg hemma, pizzan va så hård.
J tog 2 tuggor, en ruskade han på huvudet.
"Näääääää!" sa han. tackade för maten och gick.
Han som ÄLSKAR pizza i vanliga fall.
Åh.. illamåendet försvann med mat i magen Jag kanske är frisk ändå. (Om man bortser från förklylninen, hostan och hesheten. Fick smeknamnet Whiskeykärring igår )
Jag ska grilla kycklingfile i ugn, koka ris och göra cafe de paris sås. Hoppas jag lyckas med det iaf. BLir väl pannkaka av allt så får jag beställa pizza.ELler koka makaroner.
SKit. Kycklingfilen ser konstig ut. Hoppas de´n går att äta. Tur att jag ska äta den själv.