• Missix

Oktober - 04 Det mesta av det bästa!

Här är vi alla som hade BF i oktober 04.

Vi har bananbarn och ozzande föräldrar. Vi är automatiskt bäst och vi vet om det.

Nya föräldrar som har samma egenskaper, är välkomna. Men var beredd på ett rasande tempo, ha god läskunskap och mycket tid. Håll i hatten, här går det undan!

Nu har denna raden varit tom alldeles för länge!
  • Svar på tråden Oktober - 04 Det mesta av det bästa!
  • vanna k

Ska bli roligt att hämta ut Tant imorgon

Iso- gjorde det ont att trycka i spiralen?

Nu ropar Kottmannen att maten är klar.

• mossan

hemma igen.. amira äter youghurt själv i köket.. hon körde ut mig..

skulle ju gå o leka på lekland imorgon.. men d går nog inte.. jag får ju inte hämta ut några pengar.. har pengar  men får inte hämta ut dem för jag har inget leg.. passet ligger i nån mapp nånstans i nån kartong..

*suck*

• Aros

M överger mig ikväll för pokergänget. Lite skönt ändå, ska nog passa på och ta ett långt skönt bad då. Förutsatt att A somnar som han ska såklart.

Aros - stolt mamma till ♥ Agaton ♥
  • Hilti

Grattis Olle!!!

*kramar lite på Tanten*

Mår själ skit, har fått förkylningen från Helvete (igjen), kan inte sova eller prata bare hostar. Men, det er helg og bra er det

Allting har en ende, pölsa den har to
  • mossan

Amira klar o tandborstad.. sitter o spelar på sin mp3 spelare som hon fick på mcdonalds i somras..

snart läggdags.. sen ska jag ta ett glas vin o se på idol..

• TantG

Vanna.  Vad betalade du för mig?  Gubben vägrar berätta.

*våga vägra smileys*
  • mossan

Har suttit o laddat ned lite barnlåtar åt amira nu o vi har dansat här.. nu e hon trött o d e sovdags.

hon säger godnatt till tråden..

aogkk, bbm bbh kvzx

• vanna k

Tant- då ska kanske inte jag berätta det heller. Men han fick Fjosak och Paron också. Påminn honom om att Paron måste ha skenorna på sig när han sover.

• Diana

Meeeeen, vanna-berätta nu!
    Hur mycket fick du för att ta emot Tant?

Det är varje människas förbannade plikt att bli ett original.
Svar på tråden Oktober - 04 Det mesta av det bästa!