• Dante

Oktober - 04 Det mesta av det bästa!

muhahaha!
    "ramlamp" til cykeln?
    Gå in på bensinstation och ta med lampan...då et de vilken du ska ha...om det inte är kö så kan den snälla tjejen/killen säkert hjälpa dig att byta!

• Dante

Gulle alla er som frågat efter mig...blir helt...glad!

Orsaken till min lilla bortavaro är ett kök och en sambo

Sambon är just nu mellan två jobb, dvs hemma hela tiden och det betyder att vi körde igång med ombyggnad av köket. Har smällt upp en vägg/bardisk, matbord, lagt golv och målat stolar. Full rulle...

Annars har Dante och Cosmo varit magsjuka, men det tar jag som vanligt med en klackspart, sånt är livet.

Har saknat er nått otroligt, men nu är jag snart "back in business" ordentligt!

KRAM!

• Dante

Hej!

Bäckahästen är ett kafé i Ystad.

• Dante

Imponeras av Vannas IKEAbesök (har också gjort det+en massa andra lustigheter)

PÅ BVC sa sköterskan: Det måste vara jobbigt att klä på båda två på morgonen?

WHAT?

• Dante

tjohej!

Började Cosmos inskolning på dagis idag. Herregud vad liten han är!
    Finns några 05:or till men han kan ju inte gå så han är "bebis".

Kramar om alla för att jag saknar er!

• Dante

Informerar tonårs-Ylle:

Jag har varit på samma fest som Ola när han fortfarande hette Svensson.
    Jeppson har kraschat mitt tält på Roskilde (han hånglade där med min bekanting). Han hade samma leopardbyxor på sig en hel vecka och smög omring på campingen och lekte...leopard...
    Efetr att han hånglat färdigt med min bekanting tyckte han att vi skulle gifta oss. Det tyckte inte jag.
    Han berättade att han och hans band var påväg att flytta ner till Malmö för att satsa på musiken

• Dante

Nehe, då måste jag strax väcka Liten som däckade kl 11. Sak ju hämta Dante kl 12...Lite körigt men men...
    Hoppas på att Cosi somnar om vid 13 så jag kan vila lite jag med. Ska jobba ikväll igen. Suck.

Hoj

• Dante

Jahapp

Så var man tillbaka på storlek 70A

Slutade amma för en månad sen och tjohej så försvann mina assnygga 80C. Och de tog innehållet med sig. Dags att plocka fram push up-inläggen

Och IGÅR kom jag på att man inte sover med BH när man inte ammar.

Eller gör man det???

Har hela huset, hela soffan hela ALLT för mig själv ijväll. Mannen är på julbord och ungarna hos mina päron över natten...

• Dante

Och Dante:

* räknar till 10
    * sjunger högst och mest av alla barnen på dagis
    * säger "JAG köpt" om ALLT
    * beratt att han "jag kommer håg det mamma" om saker han minns
    * vet att vår ena bil är blå men har svårt att bestämma sig om den andra är gul eller "gön". (den är ljusbrunmetallic)

Cosmo:
    * har fortfarande bara 5 tänder och bajsar därmed ut hela russin
    * har tagit tre steg men tycker att det går fortare att krypa
    * klappar händerna när man sjunger
    * sjunger "umpa umpa" när man sjunger Tänk om jag hade en liten apa.
    * säger: mamma, pappa, Datte, ojojoj, och Tack

Svar på tråden Oktober - 04 Det mesta av det bästa!