• Wyrm

Oktober - 04 Det mesta av det bästa!

mossan: Jag håller med tanten, även om det låter hårt. Är det inte lite slöseri med pengar att köpa dyra gymkort när du inte orkar/har tid att träna?

• Wyrm

Lunch är ju superviktigt också. När jag inte äter lunch är jag helt kass innan middag och vill inte alls göra annat än äta allt möjligt skit.

• Wyrm

mossan: Jag försöker förstå hur tufft du har det, men det är svårt, eftersom jag inte är ensamstående mamma. Men det blir ju lättare med tiden och så om man planerar middagar t ex. Vi gör alltid det och det är ju jag som har hand om matlagningen eftersom sambon inte kommer hem förrän efter 17 och då ska maten vara klar, så det inte blir för sent.

Ang träningen så kanske det skulle vara mer praktiskt för dig nu att t ex träna pilates på kvällarna? Det tar ju inte lång tid och man behöver inte åka ngnstans utan gör det hemma framför TV:n. Billigt är det också.

• Wyrm

mossan: Ang deppigheten är det enda du kan göra att prata med en läkare om det, kanske få remiss till psykolog eller terapeut eller dyl. Eller prova ngt naturläkemedel från Apoteket kanske? Fråga där.

• Wyrm

mossan: Om psykologen inte funkar för dig, BYT! Det är ju A och O, en bra psykolog. En dålig hjälper en inte.

• Wyrm

Blodpudding är gott här hemma med.
    Min favoriträtt är för övrigt pölsa.

Jag har ont, by the way. Smällde i knät hårt som fan i kanten på dörrposten tidigare idag. AJ! Det gjorde så ont att jag började gråta lite, trots att svärfar var här.
    Nu gör det ont att stödja på benet och böja knät gör svinont, knät känns nästan trögt att böja liksom. Ajaj.

• Wyrm

mossan: De möjliga biverkningarna av antidepp är det mesta du kan tänkas komma på. Det säger mig mina erfarenheter iaf.

Mitt knä är fortfarande paj. Är det lika imorrn får jag gå till VC. I sådana fall måste sambon vara hemma en stund med Mune medan jag går dit. Vägrar ta med Mune dit och försöka jaga honom när jag knappt kan gå.

• Wyrm

Hilti: Det såg jättefint ut på bilderna.

• Wyrm

Jag minns tydligast yrsel, fruktansvärt illamående (kräktes lite här och var utan förvarning ), kraftlöshet, extrem trötthet, ickeexisterande sexlust, viktökning och sömnlöshet. Plus att jag med den första medicinen bara blev sämre, inte bättre och fick byta efter 3 mån eller vad det var, för att prova en ny medicin som gav nya spännande biverkningar, där de efter några veckor höjde dosen, vilket innebar att biverkningarna kom tillbaka ett tag. YAY!

Svar på tråden Oktober - 04 Det mesta av det bästa!