• Anonym

Häftigaste stället du haft sex på.

På en camping i bilen på öland. Kanske inte så häftigt men min sambo råkade trycka på bromspedalen hela tiden, så det blinkade över halva campingen. Detta fick vi reda på dan efter av våra kompisar som sov i tältet bredvid bilen.

• Anonym

Jag har haft sex i en boxningsring! Andra småroliga ställen är på läktaren på Malmö Stadion och på ett solarium...

• Anonym

I en lastbil!

På köksbordet hos mina svärföräldrar medan min svärfar var på övervåningen för att leta efter något!

• Anonym

På skrivborden i skolans datasal,flygplan,tåg, vattentonet, stranden,skogen,mmmm

• Anonym

På balkongen, i solstolen, grannarna kunde säkert se...Han drog bara undan trosorna,då jag satt där.

• Anonym

På altanen, på kk'ns kontor, i bilen, i en skogsdunge intill en trafikerad väg, en annan skogsdunge 10 m från festen vi var på...
    Om det var så häftigt vet jag inte men det är väl de udda ställena med risk för upptäckt. Skogsdungar är för övrigt inget bra, vi fick mängder med myggbett. :-/

• Anonym

Provhytten på lindex är absolut bäst, sen har vi ju i skogen, svärföräldrarnas säng, baksätet på bilen för att nämna några favoriter

• Anonym

Skogen, bakom ett elhus, bilen, någon annans trädgård, kompisars toalett osv.

• Anonym

I skogen
    på stranden
    i vattnet med massa folk runt omkring
    på en toa intill en av Göteborgs största badstränder när vi blev för ivriga för att vara kvar i vattnet
    i garaget
    på ett biljardbord
    svärföräldrarnas säng
    Paradisbadet i Örnsköldsvik - olika platser där
    kompisarnas toa
    en toa på Hotell Kittelfjäll strax innan 12-slaget vi millenieskiftet
    toa på IKSU-spa samt i en pool där, medans övriga familjen simmade i bassängen
    - listan kan nog göras längre. Allt sex med samma kille! Å, jag som tycker att vi aldrig hittar på något

Svar på tråden Häftigaste stället du haft sex på.