Häftigaste stället du haft sex på.
I skogen alldeles bredvid ett elljusspår... mitt i allt så kollad jag upp och såg en hund typ 2meter ifrån oss. 20meter ifrån oss så var vovvens matte...
Fick snabbt på oss byxorna och drog därifrån.
I skogen alldeles bredvid ett elljusspår... mitt i allt så kollad jag upp och såg en hund typ 2meter ifrån oss. 20meter ifrån oss så var vovvens matte...
Fick snabbt på oss byxorna och drog därifrån.
På en skolgård (dock kvällstid!) mitt i stan, mot en rostig bil i tyskland, eller i en trätrappa på marstrand. Mina tre i top..ha ha.
Underslafen på en våningssäng med en vilt främmande människa i överslafen...
Nöden har ingen lag!
Ha ha, den är på min fjärdeplats (jag som skrivit ovanför), fast vi låg i överslafen i ett rum på ett vandrarhem. Främmande människor överallt med andra ord..Förhoppningsvis var killen under lite dragen o vaggades lugnt till sömns av skalven...hjälp
Anonym (Kräftan): m a o var du otrogen i sängen bredvid din man?!
Jag vet inte om detta anses som fult gjort men.
Vi har ett ställe med vikinga gravar där jag bor. Tre runda ringar med gravar. Den i mitten är extra stor. Mitt ex som var helt övertygad om att han vart/var en viking ( ) ville absolut ha sex där. Så i ringen i mitten hade vi sex. Folk cyklade och gick förbi oss hela tiden men vi körde på iaf
Det var lite spännande
På skansen med hela Stockholm som utsikt.
i en gångtunnel stående mot väggen visserligen mitt i natten en fredag kväll men det var nog en och annan som gick/cyklade förbi
på balkongen mitt på dagen, så tyst som möjligt för att inte grannarna ska höra,
häftigt var det ialla fall
Uppe i ett jakttorn.