• Anonym

Häftigaste stället du haft sex på.

I skogen alldeles bredvid ett elljusspår... mitt i allt så kollad jag upp och såg en hund typ 2meter ifrån oss. 20meter ifrån oss så var vovvens matte...

Fick snabbt på oss byxorna och drog därifrån.

• Anonym

På en skolgård (dock kvällstid!) mitt i stan, mot en rostig bil i tyskland, eller i en trätrappa på marstrand. Mina tre i top..ha ha.

• Anonym

Underslafen på en våningssäng med en vilt främmande människa i överslafen...
    Nöden har ingen lag!

• Anonym

Ha ha, den är på min fjärdeplats (jag som skrivit ovanför), fast vi låg i överslafen i ett rum på ett vandrarhem. Främmande människor överallt med andra ord..Förhoppningsvis var killen under lite dragen o vaggades lugnt till sömns av skalven...hjälp

• Anonym

Anonym (Kräftan): m a o var du otrogen i sängen bredvid din man?!

• Anonym

Jag vet inte om detta anses som fult gjort men.

Vi har ett ställe med vikinga gravar där jag bor. Tre runda ringar med gravar. Den i mitten är extra stor. Mitt ex som var helt övertygad om att han vart/var en viking ( ) ville absolut ha sex där. Så i ringen i mitten hade vi sex. Folk cyklade och gick förbi oss hela tiden men vi körde på iaf Det var lite spännande

• Anonym

På skansen med hela Stockholm som utsikt.

• Anonym

i en gångtunnel stående mot väggen visserligen mitt i natten en fredag kväll men det var nog en och annan som gick/cyklade förbi

• Anonym

på balkongen mitt på dagen, så tyst som möjligt för att inte grannarna ska höra,
    häftigt var det ialla fall

Svar på tråden Häftigaste stället du haft sex på.