• sunny79

Någon som vet hur man får tag på storken?

....ja någon som vet?!?!? Var det inte storken som kom med bäbisar??? Lärde man sig inte det när man var liten??? Har byggt det bästa storkbo man kan tänka sig i vår skorsten men den kommer inte ändå...

Är så fruktansvärt trött på denna bäbis väntan... trött på ägglossningsstickor....trött på hormoner hit och dit....trött på alla läkarbesök.... och framförallt trött på denna saknad och längtan!!!

Det svider så i hjärtat..... Så är det någon som vet hur man får tag på storken???

• Svar på tråden Någon som vet hur man får tag på storken?
  • Hatter

Har tyvärr redan lovat bort stolen till min kollega som försökt nu i 8 år! Hoppas det funkar för henne med! Hon trodde först inte på "magin" men tänkte nu då tredje personen blev gravid att det kanske var värt ett försök trots allt! :)

• Spökboll

Skulle det funka med ett studiebesök hos dig Hatter? Det skulle nog finnas massor av pengar att göra på det

Sunny79 - idag är jag tillbaka på FL. Har inte varit här sedan i våras och du var först med att skriva i min gästbok!!

• Hoj

ha, ha... det här måste vara familjelivs roligaste tråd!

har själv fågelskådat. när jag och min sambo körde hem från sahlgrenska i lördags efter att ha fått ett litet embryo placerat i min livmoder såg vi ett moln på himlen format som en gigantisk fågel. är ingen äkta fågelskådare så jag kan inte gissa vad det var för sort. har två veckor kvar till grav.test så jag vet heller ännu inte om denna molniga fågel är en äkta bebisleverantör, men om jag ser den igen ska jag tipsa er!

• JustJack

Storken måste ha hoppat över vårt hus i vintras/våras när han var på besök här på vår gata (eller också kanske vi inte var hemma?????) för ALLA fertila kvinnor på vår gata är gravida utom jag.... Första barnet föddes för två dagar sedan och innan året är slut så har tre mer fötts.......

Måste nog hålla mig mer hemma i framtiden för att inte missa nästa besök

• fia4

Vi måste alltså ta emigrera till Skåne, alla vi kvinnor som hoppas o längtar efter storken!!

• Gerbia

Hej!!!

Jag undrar också varför inte storken hittat till oss .. Kram Anja

• JustJack

Jag bor i skåne men inte f*n hittar storken mig i allafall....

• sunny79

Herregud jag tror jag såg storken!!!!...men den flög bara förbi....rätt framför näsan på oss...*suckar*.... ännu en slopad chans... Får fortsätta leta.... jag tror att den flög norr över

Kram på er flickor!

• Hoj

i fredags flög en fågel rakt in i vardagsrumsfönstret med världens smäll. tyvärr höll fönstret och storken (för det måste väl ha varit storken!?) nådde aldrig ynkliga lilla jag i soffan...

• sunny79

oooooo shit!!!! jag tyckte jag såg storken...men men men men den bara flög förbi.... *rycker upp garderobsdörren och gräver fram en håv*...... nu ska här jagas...... vart flög den jäkeln... heheheh

Mina ögon kan tindra och mina läppar kan le..men...
  • Joboli

Hej. jag kastade ut en halv påse bröd i morse, som datumet gått ut på. Tänke att, här ska det åtel jagas !!!! Men ingen stork, inte ens en talgoxe....

• sunny79

....*sitter och vakar lurigt bakom trädet*.....heheh snart ska väl någon landa.....

• Hatter

Ni kommer förmodligen inte tro mig då jag säger detta innan jag blev gravid var jag på semester hos mina föräldrar i Skåne. Och vad ser jag ute på ett fält i Österlen? Jo, två storkar som går och pickar i fältet. Växte upp i Skåne men storkar ser man inte så ofta. Så kanske ligger något i det trots allt? Funkade ju för mig. Fast jag tror nog ändå det är stolen på jobbet....eller luftkonditioneringen som sprider gravid-baciller. Jobbar cirka 350 personer här och MINST 23 är gravida!

• sunny79

hum......*funderar*.......... luftkonditioneringen...nä det har vi ingen på jobbet...men stolarna..... måste testas.......... jakten på storken fortsätter dock trots ösregn

Svar på tråden Någon som vet hur man får tag på storken?