• sunny79

Någon som vet hur man får tag på storken?

....ja någon som vet?!?!? Var det inte storken som kom med bäbisar??? Lärde man sig inte det när man var liten??? Har byggt det bästa storkbo man kan tänka sig i vår skorsten men den kommer inte ändå...

Är så fruktansvärt trött på denna bäbis väntan... trött på ägglossningsstickor....trött på hormoner hit och dit....trött på alla läkarbesök.... och framförallt trött på denna saknad och längtan!!!

Det svider så i hjärtat..... Så är det någon som vet hur man får tag på storken???

• Svar på tråden Någon som vet hur man får tag på storken?
  • sunny79

...varit borta från FL några dagar för att leta efter den långbenta med vingar....*skrattar som en tok när jag läste allas goa inlägg i tråden...ni e underbara....tack för allt stöd...*garvar*....Ja vi måste hjälpas åt at fånga storken...eller va det pelikanen..eller e den helt enkelt skjuten.. VI måste föda upp en ny och det e fort!!!....

Kramar om en massa.... och kilar iväg till adressen från "ingenting" där man visst kunde köpa en stork MED bäbis... *s*

• sunny79

...ja jag tar gärna stolen ett atg jag med...*möblerar om här hemma för en bra plats*....oj vad jag ska sitta.....

*garvar*

• sunny79

Herregud jag tror jag såg storken!!!!...men den flög bara förbi....rätt framför näsan på oss...*suckar*.... ännu en slopad chans... Får fortsätta leta.... jag tror att den flög norr över

Kram på er flickor!

• sunny79

oooooo shit!!!! jag tyckte jag såg storken...men men men men den bara flög förbi.... *rycker upp garderobsdörren och gräver fram en håv*...... nu ska här jagas...... vart flög den jäkeln... heheheh

Mina ögon kan tindra och mina läppar kan le..men...
  • sunny79

....*sitter och vakar lurigt bakom trädet*.....heheh snart ska väl någon landa.....

• sunny79

hum......*funderar*.......... luftkonditioneringen...nä det har vi ingen på jobbet...men stolarna..... måste testas.......... jakten på storken fortsätter dock trots ösregn

Svar på tråden Någon som vet hur man får tag på storken?