• sunny79

Någon som vet hur man får tag på storken?

....ja någon som vet?!?!? Var det inte storken som kom med bäbisar??? Lärde man sig inte det när man var liten??? Har byggt det bästa storkbo man kan tänka sig i vår skorsten men den kommer inte ändå...

Är så fruktansvärt trött på denna bäbis väntan... trött på ägglossningsstickor....trött på hormoner hit och dit....trött på alla läkarbesök.... och framförallt trött på denna saknad och längtan!!!

Det svider så i hjärtat..... Så är det någon som vet hur man får tag på storken???

• Svar på tråden Någon som vet hur man får tag på storken?
  • BlåRosen

Jadu Sunny,, jag har också byggt mååånga sånna bon,,men jag gav upp för den verkar vara på flykt ..

MEN jag har hittat en annan stork adoptions storken, å den kommer då garanterat ..

• Emmiez

sunny:
    Vi har diskuterat så hela sommaren om storken, o vi kom fram till varför inte storken kommit med någon bebis, det är visst pelikanen som kommer med storken, därför vi är så många barnlösa vi försöker få fel fågel att komma med bebis

• City

Kolla om du har normala värden på din sköldkörtel. För lågt gör att man har svårt att få barn. Ett annat tips är att äta efamol, vilket gjorde att jag vid 35 års ålder för första gången fick regelbundana ägglossningar,

• sabia

hej du:
    vill bara skicka dig en massa krammar. hoppas att den hittar oss nångon dag. kram på dig

• maja under eken

När jag var i Australien o satt vid hamnen tittade en Pelikan fram precis bakom mitt huvud. Blev livrädd! Inte kan d va den minimalt snygga fågel som kommer m våra bebisar? Isf får jag väl åka tbax t Cairns o hämta min lill* bebis.

Baby

Väntan e olidlig, men håll ut!

Lycka till!

D handlar om NÄR vi blir gravida, inte OM!!
  • Pess

Kan de va' fågelinfluensan som härjade i vintras???

• Nioli

Brukar inte fågelskådare hänga ut nät för att fånga fåglar som ska ringmärkas? Det är något jag har glömt i alla fall. Ska nog prova och se om jag kan fånga en stork med nät. Fågelinfluensan ska ju ha lagt sig så då borde oddsen bli bättre nu.

• BlåRosen

Hahaha,, å jag som trodde jag var galen ..

fågelinfuensan,,hahaha,, vart fick du det ifrån Pess

*asg*

• BlåRosen

Kanske det ska vara svanar ..

Storken kanske är gammal å förlegad,, vi lever ju trots allt på 2000-talet ..

Borde väl hotta upp sig lite,, så en svan vore ju inte så illa

• bambi7

åhhh va härligt skrivet alla!!!! jag satt och deppade här och var så nere.. men ni, kära FLare.. e j u för goa.. man kan ju intet annat än le mitt i eländet!!! Lycka till nu alla med kämpare!

Svar på tråden Någon som vet hur man får tag på storken?